Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 2345
النتائج 61 إلى 64 من 64

مشروع مدرسة الفيرى/مسجد بنى أمية/لقطة ليلية

هذا الموضوع : مشروع مدرسة الفيرى/مسجد بنى أمية/لقطة ليلية داخل ورش عمل ومسابقاتالتابع الي قسم البعد الثالث | 3D Programs : هممم كنت عايزه أقولك حاجه بس من غير زعل أنا كنت داخله عشان أشوف شغلك بس عشان متأكده إني حشوف ...

  1. #61

    الصورة الرمزية dody2d81
    طالب بالمركز التعليمي

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الدولة
    alexandria
    العمر
    36
    المشاركات
    811
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    28
    هممم كنت عايزه أقولك حاجه بس من غير زعل أنا كنت داخله عشان أشوف شغلك بس عشان متأكده إني حشوف تحفه فنيه لن أنسي لك الفيلا والمطبخ والمسدس وحاجات كتير فبصراحه بتبقي قوي في الخامات وعندك ذوق بيعجبني جدا وبتحب البساطه بس أخي تهامي مش عارفه المشروع ؟إنت عامله كويس بس مش ذي ما عودتنا منك أنا مش ناقدة ولو كنت مش حعرف أدي رأيي كويس لأني موصلتش للمرحله اللي إنت فيها بس حاسه إنه عادي والبرجولا البعيده غير مضاءه أنا عايزة أشوف الفن الجامد بتاعك


  2. #62
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    المشاركات
    3,521
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    84
    اخي التهامي.....عمل جميل
    وااكد ما قالته الاخت دودي........
    بدنا التهامي /المسدس المطبخ و.و.و
    ادا كان لديك الوقت..نريد وجهك الحقيقي........
    -تعديلات خفيفة في الاضائة بس ...سيصبح العمل ممتاز

    بالتوفيق اخي الهامي....

  3. #63


    الصورة الرمزية ostade1
    مشرف قسم الماكس

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Morrocco
    المشاركات
    6,090
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    معدل تقييم المستوى
    161
    كلامكما والله صحيح وانا كذلك لم ارتح للاضاءة والاصفرار ذا ........... وساعمل ان شاء الله اضاءة خاصة بي ليس التي في المشر وع كي يصبح اجمل من هذا...............
    جزاكما الله خيرا اخي السيمو واختي دودي .... وكما يقول المثل الصراحة راحة ....ههههههههه

  4. #64

    الصورة الرمزية dody2d81
    طالب بالمركز التعليمي

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Dec 2007
    الدولة
    alexandria
    العمر
    36
    المشاركات
    811
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    28
    بالتوفيق أخي تهامي


 

 
صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 2345

المواضيع المتشابهه

  1. مشروع مدرسة الفراي/مسجد بني امية/لقطة ليلية
    بواسطة simmo7best في المنتدى ورش عمل ومسابقات
    مشاركات: 263
    آخر مشاركة: 03 / 09 / 2009, 33 : 07 PM
  2. مشروع مدرسة الفيرى/مسجد بنى أمية/لقطة ليلية
    بواسطة sal-gogo في المنتدى ورش عمل ومسابقات
    مشاركات: 54
    آخر مشاركة: 21 / 01 / 2009, 52 : 08 PM
  3. مشروع مدرسة الفيراى/ مسجد بنى امية/ لقطة ليلية
    بواسطة MOSTAFA SAYED في المنتدى ورش عمل ومسابقات
    مشاركات: 67
    آخر مشاركة: 18 / 01 / 2009, 13 : 01 AM
  4. مشروع مدرسة الفيراى/ مسجد بنى امية / لقطة ليلية
    بواسطة مسلمة في المنتدى ورش عمل ومسابقات
    مشاركات: 112
    آخر مشاركة: 18 / 01 / 2009, 02 : 01 AM
  5. مشروع مدرسة الفيرى/مسجد بنى أمية/لقطة نهارية/الشاذلي
    بواسطة abdou3d في المنتدى ورش عمل ومسابقات
    مشاركات: 40
    آخر مشاركة: 14 / 01 / 2009, 11 : 11 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 23 : 03 AM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO