Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
النتائج 1 إلى 14 من 14

منظور الوداع

هذا الموضوع : منظور الوداع داخل عرض ونقد الأعمال | Exhibition & Criticism Designsالتابع الي قسم ابداعات طريق الجرافيك : قبل ما اترك حياة العمل والماكس واروح الجيش عماره سكنيه من تصميمي واخراجي العمل على MAX 2008 ارجو النقد طريق ...

  1. #1
    الصورة الرمزية السعدني
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    32
    المشاركات
    414
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    21

    منظور الوداع

    قبل ما اترك حياة العمل والماكس
    واروح الجيش
    عماره سكنيه من تصميمي واخراجي

    العمل على MAX 2008
    ارجو النقد


    طريق الجرافيك


  2. #2
    الصورة الرمزية zaiten
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2007
    الدولة
    ارض الكنانة التي بقلبي
    المشاركات
    1,204
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    37
    عمل جميل جدا
    و خسارتك في الجيش بس معلش استحمل
    و اعتقد لو اهتممت بجزء المحلات سيكون العمل اروع
    موفق بإذن الله
    لا اله الا الله وحده لا شريك له , يحي و يميت و هو علي كل شيئ قدير



  3. #3
    الصورة الرمزية السعدني
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    32
    المشاركات
    414
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    21
    المثل بيقول ايه ؟
    اربط الديزين مطرح ما يعوز صاحبه
    علشان المحلات يعني
    وشكرا ليك

  4. #4
    مصمم مجتهد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    المغرب
    المشاركات
    628
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 3 Posts
    معدل تقييم المستوى
    24
    عمل جميل اخي.
    اتفق مع الاخ zaiten في ملاحظته وايضا لو وضعت صورة لبناية في الجهة المعاكسة للعمارة لتنعكس على زجاج المحلات سيكون افضل هذا في رايي.
    وعموما العمل رائع جدا...ولاتقول الوداع لاننا سننتظر عودتك من الجيش وتمتعنا باعمالك الجميلة.

  5. #5
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    نابلس
    المشاركات
    24
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0
    ما شاء الله عليك يا سعدني بجد ما تقولش وداعا لانه شغلك احنا محتفظين فيه ومستحيل نغير فكرتنا عنك وانت رح ترجع ان شاء الله من الجيش وهنشوف شغلك احسن من كده كمان والشغل كويس جدا ما شاء الله وبالنسبه للمخازن هوا اكيد الزبون طلب كده عشان انت عملتها كده

  6. #6
    الصورة الرمزية السعدني
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    32
    المشاركات
    414
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    21
    شكرا جزيلا لكي يا اختي ميس على التشجيع ورفع المعنويات

  7. #7
    الصورة الرمزية السعدني
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    32
    المشاركات
    414
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    21
    فين الناس
    الناس سكتت ليه

  8. #8
    الصورة الرمزية اميره صلاح
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jan 2008
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    363
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    19
    ما شاء الله يا بشمهندس العمل جميل جدااا بس لو الزجاج بيعكس
    صورة فعلاا العمل هايكون اجمل والتصميم نفسه جميل ربنا يوفقك
    وماتقولش منظور الودااااع اكيد هاترجع تانى باعمال مميزه
    كان نابليون يرد على ثلاث بثلاث :-
    من قال لا اقدر.. قال له حاول ..... من قال لا اعرف .. قال له تعلم
    من قال مستحيل .. قال له جرب.

  9. #9
    الصورة الرمزية السعدني
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    32
    المشاركات
    414
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    21
    شكرا يا باشمهندسه اميره على الرد
    وانشاء الله اظبط الزجاج

  10. #10
    مصمم مجتهد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    الدولة
    المنصورة
    العمر
    47
    المشاركات
    855
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    30
    المنظور جميل أخى ولكن إهتم بمنطقة المدخل والمحلات وبخامة الزجاج

  11. #11

    رئيسا فخريا لقسم الـ Cinema4D

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2006
    الدولة
    السعودية
    المشاركات
    1,477
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    43
    عمل جميل يا أخي .. وفقك الله وأعانك على الجيش ..
    على فكرة .. زاوية الكاميرا لو تغيرها ممكن يكون افضل ..

  12. #12
    الصورة الرمزية fou zizou10
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    الجزائر
    المشاركات
    159
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    15
    عمل جميل جدا

  13. #13
    الصورة الرمزية fou zizou10
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    الجزائر
    المشاركات
    159
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    15
    بالتوفيق ان شاء الله

  14. #14
    الصورة الرمزية السعدني
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    القاهرة
    العمر
    32
    المشاركات
    414
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    21
    شكرا لكم اخواني على المرور الككريم والردود


 

 

المواضيع المتشابهه

  1. منظور تجارى
    بواسطة MODY_FOUAD في المنتدى عرض ونقد الأعمال | Exhibition & Criticism Designs
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 13 / 01 / 2011, 42 : 01 PM
  2. منظور خارجي
    بواسطة sindbad في المنتدى عرض ونقد الأعمال | Exhibition & Criticism Designs
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 18 / 07 / 2009, 09 : 03 PM
  3. منظور خارجى
    بواسطة محمد دراج في المنتدى عرض ونقد الأعمال | Exhibition & Criticism Designs
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 21 / 03 / 2009, 53 : 11 AM
  4. منظور ثلاثي
    بواسطة عقبة فهري في المنتدى عرض ونقد الأعمال | Exhibition & Criticism Designs
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 28 / 02 / 2009, 50 : 01 PM
  5. منظور داخلي
    بواسطة ah_ezat2002 في المنتدى الديكور و الماكس المعماري | Decoration and Architectural
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 31 / 01 / 2009, 53 : 03 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 58 : 01 AM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO