Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 50

حالة خمول تمر بالمنتدي

هذا الموضوع : حالة خمول تمر بالمنتدي داخل المنتدى العامالتابع الي قسم ملتقى الأعضاء : وأنا معاكم بإذن الله بس اسمحولى انا لى تعليق 1- انا برده عايزة ارجع لنقطة مهمة وهى اية الغرض الاساسى ...

الصورة الرمزية عُمرية
    طالب بالمركز التعليمي

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

رد: حالة خمول تمر بالمنتدي

وأنا معاكم بإذن الله بس اسمحولى انا لى تعليق

1- انا برده عايزة ارجع لنقطة مهمة وهى اية الغرض الاساسى لطريق الجرافيك ،، مجرد موقع فيها كل ما يهم ويحتاجه المصمم فى كافى التخصصات تقريبا ،، وياخدوا ثواب ان شاء الله ؟؟؟

ولا الغرض ان الناس تتعرف على بعض وتتصاحب ؟؟

ولا الاثنين ؟؟

انا عن نفسى اعتقد ان المفروض ان الهدف من منتدى مثالى زى دة هو السبب الاولنى فى الاساس ،، و كمان يبقة فى علاقات محترمة ولطيفة بين الأعضاء ،، ومعلش مع احترامى لكل الاراء انا مش هيفرق معايا اسم العضو اللى بقوله شغلك جميل تسلم يدك - من قلبى - اسمه محمد ولا احمد ولا اية ؟؟ انا كل اللى يفرق معايا مثلا -ودة للاسف مش بيبقة واضح تحت اسم العضو هو ذكر ولا انثى !!!!!

بمعنى ان المعرفة اللصيقة دى ،، فى رأيى ان دة مش مكانها ،،

والله انا فاتحة قلبى وبتكلم بمنتهى الصراحة ،، عشان كدة بقول الكلام دة لان فى الزمن دة الواحد مش ملاحق على أساسيات الحياة ،، فلما يشترك فى منتدى بيكون فعلا هدفه الاساسى المصلحة الشخصية ودة اعتقد شىء بشررررررى جدااااااا ،،، هههههههه لكن ممكن منتدى عن منتدى هو اللى يجذب ويشد

وعلى سبيل المثال كلنا عارفين ان فى مواقع كثييييييييييييرة جدا فيها دروس ومواضيع وكل حاجة ،، ومعظمنا مشترك فيها ،، بس انا عن نفسى ما بقتش بتكلم غير هنا مبقتش بسأل غير هنا ،، اول حاجة بعملها اخش المنتدى ،، حتى لو مش عايزة حاجة ،،،

دة انا حتى زوجى بقة بيغير من المنتدى ههههه

على كل حال انا اسفة اذا كنت طولت ،، بس انا قولت اقولكم اللى فى قلبى

وللحديث بقية ،، بإذن الله

الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    بصراحة انا شوفت هذا الموضوع من كم يوم و قلت استنه لما اشوف راى الاعضاء ثم اقول راى

اولا: احب اشكر كل الموجودين هنا فى المنتدى (مشرفين, مديرين, اعضاء) بارك الله فيكم جميعا
    ثانيا: انا عن نفس مش ملاحظة حاله خمول لدرجة الكبيرة جدا اللى انا لاحظتها فى كلام الاخوة يمكن مشاركات الاعضاء قلت قليل شويه وده علشان بس الامتحانات فى الفترة دى.
    ثالثا: انا كنت عايزة اوضح لكم انا ليه مش حاسه ان فى خمول فى المنتدى لانى مشتركه فى ورشتين ورشه الاستاذ عمار و ورشه الباشمهندس مصطفى على فكرة عايزين رأيي الورش اهم شئ تخليك متابع فى المنتدى و كمان مش بس كدة لا انت هتلقى نفسك بتعمل صداقات قويه خلال الورشه و اعضاء المنتدى بصفة عامة مثلا انا فى ورشه الباشمهندس مصطفى كونت صداقات مع هبه و مع الاستاذة مريم انا عرفتهم من خلال الورشه و كمان زاد احترامى جدا للاسائذة الورش سواء الاستاذ عمار او الاستاذ مصطفى الذين اعتبرهم اسائذة و اخوه صادقين لى بكل ما تعنيه الكلمة بجد على طوال متابع معنا كل حاجة
    ده غير من خلال الورشتين زاد احترامى ايضا للاعضاء المنتدى بصفة عامة حيث حين اطرح سؤال او مشكله اجد كثيرا من الاعضاء يحاولون مساعدتى بشتى الطرق اذكر منهم الاخ الكريم م/عدلان و اخى علم و الاخ نبيل و غيرهم لا اذكرهم
    و ايضا عن طرق الورش او المسابقات لازم يعطى لك الدافع القوى لتفاعل مع اعضاء المنتدى كلهم مثلما حدث معى بمجرد اشتراكى فى هذه الورش و جد عند حافز كتير ان اتفاعل مع اعضاء المنتدى منهم من يطلب مثلا مساعدة او يطلب راى فى عمل ما او يضع موضوع اسلامى او عام و هكذا بهذا الشكل تصبح فى ارتبط مستمر مع اعضاء المنتدى و لو احد تغيب تحس نفسك كانه اخوك بجد و نفسك تطمن عليه

معليش انا اطالت عليكم الحديث بس فى النهايه احب الخلص راى و هو ان تكون فى ورش عمل باستمرار من كل التخصصات و ان شاء الله سوف تجدوا تفاعل هائل من اعضاء المنتدى الذين اصبحوا لم يكثروا من دخول باستمرار فى المنتدى و مثل ما اقول على نحاج هذه الفكرة دورة الاستاذ احمد شاكر لو حد دخل على هذه الورشه سوف تجدوا كم هائل من اعضاء جدد اول مرة الواحد يشوفهم فى المنتدى و كمان دورة الاستاذ صبحى السعدى على الرغم من ان الاستاذ صبحى مش موجود الا ان الاعداد فى هذة الورشه كثيرة جدا
    يا رب وجهة نظرى تعجبكم
    وجزاكم الله خيرا على الاهتم

الصورة الرمزية archi_mfm
    مصمم مجتهد

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

بارك الله فيكم اخوتي....اتمني من الجميع المشاركة لان نسبة المشاهدات كثيرة كما اري وانا شايف اعضاء كتيييير بتدخل وبتطلع ولا تبدي اي راي..طبعا انا مش عايز طريق الجرافيك يبقي منتدي شات لا انا مش قصدي كده ....شوفوا المنتديات المشهورة وشوفوا نسبة المشاركات..وبعد كده احكموا هتلاقي مواضيع تشدك غير الجرافيك وفي الجرافيك برضه وهتلاقي اعضاء من المنتدي ده بتتكلم هناك بس ومبتتكلمش هنا واضح انهم زعلانين مننا..يا جماعة اهم حاجة هي المصلحة العامة عشان نبقي واقعيين وعايزين نسمع اراء ووجهات نظر وقولوا اللي في نفسكم وانا في انتظار المهندس عطية في الطلب اللي طلبته وهو الموضوع المفتوح......لاني انا ممكن اكون عايز اقول رايي بس خايف لاننا دائما للاسف تعودنا علي السلبية ارجوا من الجميع المشاركة وابداء الأراء..............والسلام
    هل تري نلتقي بعد غياب....ام العمر أقصر من ذلك

الصورة الرمزية Adlène HECINI
    إدارة اقسام الأوتوكاد والماكس

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    الصور
    3

أخي الكريم محمود ... تكررت كلمة الخوف كثيرا في الموضوع .. فلٍما الخوف ، مٍن مَن و مٍن ما ... إن كانت لديك أخي الكريم أمور محددة منك أو من إخوة أو أخوات أعضاء، أرجو طرحها فكم كانت هناك مواضيع مشابهة بالمنتدى قد طرحت بشفافية و الحمد لله تم حلها بمعرفة أغلب أراء الأعضاء و أؤكد أن أهل طريق الجرافيك أدرى بما يدور بشبكة طريق الجرافيك فإن فُتِح موضوع مفتوح كما أقترحتم و كما أيد البعض الفكرة ..أي مشاركة تكون مجهولة الصاحب ستكون بإنتظار رأي المدير .. و في هذه الحالة إن كان موضوع كهذا يخص مدير الموقع فيوجد هناك قسم الإقتراحات و الشكاوي و أضنه جُعٍل لذلك ... الفكرة التي أريد طرحها أن إن كان موضوع الخمول موضوع موجه للمدير أي ليس للأعضاء مناقشة المشكلة و الحلول فيرجى إرسال رسائل عالخاص و تنحية كلمة الخوف هذه لأنها و الله ليس لها مكان بطريق الجرافيك أو في ميدان الجرافيك لأنه أصلا معروف بالطموح و الإرادة ... لن أطيل عليكم لأن كلمة الخوف أكرهها ... وفقنا الله و إياكم
    أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمد رسول الله

الصورة الرمزية archi_mfm
    مصمم مجتهد

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

..كلام جميل اخي العزيز ولكن لي تعليق بسيط..........لما كنا في الكلية كان هناك امكانية للشكوي مرفق بها اسمك والسنة الدراسية...انك تشتكي من موضوع معين...وطبعا مكنش حد بيشتكي...ليه عشان خايف الدكتور يحطه في دماغه او تحصله مشاكل ....فدائما كانت تسير الأمور وكان ليست هناك مشاكل....فجات مرة وقالو كل واحد يجيب ورقة ويكتب فيها اللي عايز يقترحة ولكن بدون اسماء...واتفرج بقه الدفعة ....بقت كلها اقتراحات....طبعا هتقولي الموضوع هنا مختلف....مفبش حد هيعاقبك...صح الكلام....ولكنك ممكن تكون عايز تقول حاجة ومش راضي تقولها عشان حاسس انها ملهاش لازمة او تافهة او هتهز صورتك قدام الأعضاء فطبعا هتضطر تدخل باسم تاني وتقولها ...وكثيرا ما نري هذا الموضوع...وايضا هناك شيئ ممكن تلاقي عضو محبوب مثلا طرح موضوع او مشروع ليس بالكفاءة...وطلب رايكم....بعض الناس هتقول ايه الحلاوة دي وهو عارف انه مش حلو...وناس تانية مش هترد عشان خايفة ان العضو ده يزعل من النقد..وناس هتنقد ودول مش كتيير وذلك لمصلحة العضو.....تعرف بقه لو كان التعليقات بدون اسماء هتلاقي التعليقات للصبح وهتلاقي الثمرة افضل في نظري...ومسالة الخوف ده شيئ نسبي وطبيعة الأنسان موجود فيه الخوف وتتفاوت من شخص لاخر...وانت ممكن تكون مبتحبش حاجة وهي فيك اساسا..وهي موجودة بالفعل........عادي كل شيئ وارد.....وانا اؤكد لو اتعمل الموضوع المفتوح هتلاقي كلام وانتقادات انت مشفتهاش قبل كده باذن الله.............بارك الله فيك اخ عدلان..............والسلام

الصورة الرمزية قمر
    مصمم متميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

مسا الخير يا جماعة .. هو اول يوم الي بس حابة أحكي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ateya3d مشاهدة المشاركة
    اكيد حاله الخمول ظاهره وذلك راجع بشكل اساسي الي الفتره الزمنيه التي نحن فيها وهي فتره امتحانات
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م/هبه قنديل مشاهدة المشاركة
    أكيد لأنها فقط مجرد مرحله للإمتحانات
    فحتى إذا أقمنا الورش والمسابقات فى الفتره الحاليه لن تجد كثير سيشارك ويتابع بها
    ان شاء الله نجهز لحمله صيف قويه بأمر الله
    صح .. و ممكن بهالفترة نتطرق لمواضيع تانية بتتعلق بالمصمم من ناحية تانية

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimhitman مشاهدة المشاركة
    بالنسبه لاقتراحات الصيف ممكن نعمل بطوله للجرافيك زى ما قال Adlène HECINI واكيد ان شاء الله هتخلى المنتدى كله نشيط جدا بس اعتقد ان المهم كمان الحافز يعنى الى يكسب مثلا تكون جايزته المشاركه فى اى دوره احترافيه موجوده...اكيد لو كسب هيكون محترف لكن فى مجال العمارة مثلا فياخد كاركتر وممكن تكون دى حاجه محفزة ولو انتشر الموضوع على الفيس بوك كمان
    فكرة ممتازة كتير و انا معها
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archi_mfm مشاهدة المشاركة
    لا تعتقدي ان المسابقات والورش هي الشيئ الرئيسي لجذب الجمهور.....اذا اعتقدتي كذلك فستصبح هناك مشكلة كبيرة وهي ارتباط العضو بمصلحة معينه ...في حالة غياب المصلحة ينقطع العضو عن المنتدي......احنا عايزين العضو يدخل المنتدي عشان يقابل اخواته يكون هناك نشاط معين ومواضيع تقرب الأعضاء من بعضهم ..عايزين تجديد وتطوير ومواضيع تربط الأعضاء مع بعضهم.....اغلبكم لا يعرف اسامي بعضكم....ابسطهم حد يعرف اسمي...هنا تكمن المشكلة.....العلاقات العامة عايزة رؤية مختلفة........والعملية هي حالة نفسية....وليس مجال للجرافيك فقط.......ستجد نفسك تدخل تلقائيا علي المنتدي وتبحث عن اصدقائك .....المضمون هناك ارتباط بالمنتدي اكثر وبروح الأخوة اكتر من موضوع جرافيك بس....تصدقي في مرة واحد جط موضوع اسمه ايه رايكم في الرندر الخطير ده.....وطلع ابريق شاي...طبعا حاجة مضحكة...ولكنها اخدت ردود اكتر من اي ورشة اتعملت مش عشان ان البراد ده هو براد علاء الدين ....لا عشان الناس عايزة ترويح عن نفسها برده ولو علي سبيل المزاح...المهم تلحقوا قبل تفقدوا الناس الباقيين ويصبح المنتدي ما هو مكتبة للعابرين والسائلين فقط وعند انتهاء المصلحة يرجع كل شيئ كما كان ....هتقولوي انت كبرت الموضوع اكبر من اللازم...هاقولكم حاجة تانية....كام عضو في المنتدي اكيد كام الف...كم عضو متواجد وفعال الأن....هل تجاوزوا المئة..انتم عايزين تفهموني ان الناس المشغولين دول مبيدخلوش علي النت خالص....انا لا اعتقد....دا لو هو بيحب المنتدي بجد ومش معاه جهاز تلاقيه يدخل في سيبر نت عشان يقابل اصحابه.....هتلاقيه مدمن طريق الجرافيك....اعتقد انكم فهمتم الموضوع....والسلام
    حلوة الفكرة و الصراحة بجد و كتير معئول هالكلام

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryam0salem مشاهدة المشاركة
    نعم اخى والله هذه الروح اشعر بها هنا اكثر من اى منتدى اخر ، وخاصة عند اول اشتراكى بالمنتدى وذلك للدخول فى دورة الماكس وتعرفت هناك على الكثيرين ، كان دخولى الأول من اجل الإستفادة وبعد ذلك اصبحت ادخل سواء كانت هناك دروس او لا من اجل اطمئن على كل من تعرفت عليهم ولكن هذا حال الدنيا الكثير منهم اصبحوا لا يدخلون المنتدى الا نادرا واصبحت افتقدهم جدا ، وقد يأتى الدور على لأنشغل بأمور حياتى
    ولكن اقول انه فى الأساس كيف تعرفت على هؤلاء الأصدقاء من خلال ورشة ، لأن عادة موقع الجرافيك معظم الذين يدخلون اليه لأول مرة يبحثون عن ما يفيدهم
    هذا لا يمنع من وجود موضوعات حوارية شيقة تزيد الألفة بين الأعضاء ، ونتمنى ان نراها دائما اخى محمود
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشاذلي130 مشاهدة المشاركة
    منذ زمن و انا اقول هذا الكلام و لكن المشكله كيف يمكن تحقيق ذالك

اقترحت على الادارة منع الاسطونات و التركيز على المواضيع الحواريه و لكن هناك تخوف شديد من هذه الخطوة لان معظم المنتدى عبارة عن مواد للتحميل و المواضيع الحواريه قليله جدا و غير مشجعه
    و الله أنا كنت عم دور على موقع لدورة فوتوشوب

و بعد ما سجلت حبيت كمان كون مشاركة بكل المواضيع

اختي الكريمة.........معظم الأعضاء البارزين محدش بيشوفهم....واوعي تقوليلي محدش بيدخل نت ....النت بقه شيئ اساسي.....احب اقولك حاجة انا اعتبرك من انشط الأعضاء الأن.....ولكن تخميني ومارايته علي مدار السنتين هو ....هل تعتقدي انك ستستمرين بهذا النشاط....ربما وربما لا.....ليه هتلاقي نفسك انتي الوحيدة اللي بتعملي مواضيع وبتحاولي تتابعي وتردي علي الناس....وبعد هتحصلك حالة فتور من السلبية الفظيعة التي نتمتع بها ....وهيبدا نشاطك يقل...وهكذا الي .......هذا طبعا مجرد تخمين...ولكنه واقع نراه كل يوم......المنتدي ده مش مجرد تعليم وبس ...احنا بندخل نت عشان نغير ونرفه عن نفسنا شوية....وبرضه لو فيه حاجة ندور عليها كمعلومة وهكذا...وايضا لكي نري اصدقائنا............الحاجات اللي بقولها مش مجرد كلام دا واقع ملموس ........ولو كان كلامي غلط.....حد يقولي ايه الصح...والسلام
    كلامك كله صح

كل واحد يا جماعة يقول اللي في نفسه حتي وان كانت ملحوظة بسيطة
    بعد ما شفت هالموضوع اللي بنفسي أكتب مواضيع جديدة و المشاركات فيها تكون يومية

و كتير بتمنى شوف تشجيع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh.eagle مشاهدة المشاركة
    السلام على اهل السلام
    كيفكم جميعا يارب تكونوا بخير انشالله
    انا فاهمة قوى اللى بتحكى فية يا اخى الفاضل محمود عارفة انك الاخ محمود فرغلى محمد
    فعلا لاحظت ان الواحد ممكن يتعامل مع بعض الاعضاء بالقابهم او باختصارات حروفهم ورموزهم ودة بيخلى التعامل الادمى شبة بعيد بين الناس اعتقد اننا محتاجين نوطد علاقتنا كاعضاء ببعض اكثر من هذا

بخلق جو دفىء وحوار اكثر مع بعض يعنى تواصل احنا محتاجين نفعل وسيلة للتفاعل والاشتراك فى شىء يضمنا

اختكم شيرين
    sh
    شيرين كنتي كتير لطيفة اليوم برسالتك الحلوة

و أكيد انتي رائعة بخلق هالجو الدافئ اللي حكيتي عنه
    بصوا يا جماعة احنا عايزين نعمل ثورة.....ثورة علي كل شيئ تقليدي وممل......ولكن في اطار مبتكر.....ونسميها...........(((ثورة طريق الجرافيك)))
    ممكن أحاول معكم و بتشجعوني ؟؟؟؟

والله عارفة اخى محمود وباسأل نفسى كتير السؤال ده ، ياترى هافضل بعد ما كتير جدا من اللى كنت باعرفهم ومرتبطة بوجودهم فى المنتدى راحوا ، واذا ضليت هاقدر استمر بنفس معدل تواجدى ؟؟ اكيد لا
    وتعرف اكثر سبب يجعلنى مستمرة بالمنتدى هو شعورى بالمسئولية ، انى مشرفة ومطلوب منى متابعة مطلوب منى تواجد ، احساسى بإنى ممكن افيد احد حتى لو بإجابة سؤال بسيط
    وارشادك الرجل فى ارض الضلاله لك صدقة
    ان شاء الله يارب بتبقي و بتفيدي الكل دائما

طيب ممكن نفكر مع بعض ايه هى الفعاليات التى تعيد للمنتدى نشاطه ، كل منا يكتب اقتراح ممكن نعمل ايه لكسر حالة الخمود
    أنا جديدة بالمنتدى و لفت نظري الموضوع

بصراحة ما بذهني هلئ فكرة بس حابة أطرح عدة مواضيع اذا كانت ناجحة فأكيد بفضل مشاركاتكم

الصورة الرمزية GraFix
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    الصور
    17

جزاكم الله خير .. اخواني الكرام
    الموضوع مهم جداا .. أذكر في الصيف الماضي عدة ورش تم طرحها في المنتدى .. من ضمنها ورشة تعلم الفيراي الصيفية .. وورشة الاتوكاد الصيفية .. بإشراف الأعزاء هبة والسندباد
    بنظري كان ذلك المشروع ناجح جداا .. لما يحويه من متابعة وتجارب مختلفة عملت على زيادة المعرفة والخبرة لدى اللذين اشتركوا فيها .. وأنا كنت من ضمنهم .

فاقتراح الورش ممتاز جداا .. لكن ما نوع الورش الذي سيجذب مشاركة الأعضاء
    ومنذ فترة طرح الأخ سندباد ورشة لتعلم الفيديو بوست Video Post وكان الموضوع جديد
    بما أن دورات الفراي موجودة .. يجب البحث عن مواضيع اخرى

مثلا:Reactor و Curve editor

وأيضا البرامج الأخرى كالفوتوشوب والاليستريتر

ولا ننسى أننا الان في الصيف والعطلة ... والوقت يمضي .. وقريبا بإذن الله شهر رمضان الذي من المفترض ان يكون فيه مسابقات ونشاطات

فالحل هو البدء بوضع خطة ودراسة لشيء مهم لدى نسبة كبيرة من الاعضاء

وأقترح على المشرفين .. البحث عن ما هو غير موجود والبدء فيه

والله ولي التوفيق

الصورة الرمزية GraFix
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    الصور
    17

أخي الكريم عطية .. اذكر في الماضي انه كان هناك صفحة خاصة للمحادثة بين الأعضاء Chat
    وأرى فيه ميزة جميلة وهو التواصل المباشر
    بالنسبة لي أرى أن وضعها مرة اخرى سيزيد من الترابط بين الأخوة الأعضاء والمنتدى
    وممكن ان يحوي مناقشات مباشرة بين الجميع
    ولا أعرف ان كان رأيي صحيح أو لا

فما رأيكم

وبصراحة عند مشاركتي في المنتدى لأول مرة .. كنت أهدف وبجدية لأصبح من أحباب طريق الجرافيك
    ولكن أرى أن موضوع الأحباب قد ألغي
    التعديل الأخير تم بواسطة GraFix ; 02 / 06 / 2009 الساعة 03 : 11 PM

الصورة الرمزية Script
    طالب بالمركز التعليمي

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

حاله الخمول دى انا لحظتها من بدرى

هيا من قبل فتره الامتحانات

وبالتحديد كان الفتره الى فاتت الى شغال فى الموقع

ورشه الاستاذ مجدى والاخ مصطفى

وانا فعلا انقطعت عن المنتدى فتره طويله جداااااااااااااا

لازم يوجد حل لازم يوجد جديد

مافيش اى مقلب الواحد يعمله

الصورة الرمزية archi_mfm
    مصمم مجتهد

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اتوجه بخالص الشكر للادارة علي حسن المتابعة...........وارجو حذف الموضوع.....يبدو فعلا انه كان بيتهيالي ان فيه خمول............والسلام

الصورة الرمزية esraa_88
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اتوجه بخالص الشكر للادارة علي حسن المتابعة...........وارجو حذف الموضوع.....يبدو فعلا انه كان بيتهيالي ان فيه خمول............والسلام

انا نفسى اقول حاجه بس من غير زعل ..

وابقى احذفوها ..

بس ابقى عملت اللى فى نفسى وقلتها ..

ليه المواضيع دى دايما بتخلص كده ..

والناس بتقفش على بعض ..

انا اسفه والله العظيم بس بجد دى حاجه انا ملاحظاها

انا بجد اسفه كمان مره ..وياريت محدش يزعل منى
    والدفـه لو مـالت نـعـدلها بـكـتافـنا
    أسمك فى أغانينا وكلامنا وهتافنا

الصورة الرمزية Script
    طالب بالمركز التعليمي

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

ازاى يعنى اخت اسراء

هو كان شايف ان المنتدى فى حاله خمول فاحب يشوف انه هو الى حاسس بيكده ولا لا

واما لاقى الناس متابعه غير تفكيره ومافيش حد قفش على حد

على ما اظن

حد بلغ علينا ولا ايه

الصورة الرمزية esraa_88
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoemo مشاهدة المشاركة
    ازاى يعنى اخت اسراء

هو كان شايف ان المنتدى فى حاله خمول فاحب يشوف انه هو الى حاسس بيكده ولا لا

واما لاقى الناس متابعه غير تفكيره ومافيش حد قفش على حد

على ما اظن

حد بلغ علينا ولا ايه
    علينا مين ؟؟

مش عارفه اوضح اكتر من كده اساسا و مش عايزه حد يزعل ..

الصورة الرمزية امة الله
    الإشراف العام

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

مش متهيالى ان فى حد بلغ علينا لاننا لسة هنا وبنتكلم
    نسمع ونسلم يا كيمو معلش مش عارفة اسمك بالظبط خمنت انة كدة
    ومتفتكرش يا اخ محمود اننا نسينا بس بندور على حل واللى بنقدر علية اننا بنتفاعل اكتر وبنشارك فى المنتدى

الصورة الرمزية Script
    طالب بالمركز التعليمي

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh.eagle مشاهدة المشاركة
    مش متهيالى ان فى حد بلغ علينا لاننا لسة هنا وبنتكلم
    نسمع ونسلم يا كيمو معلش مش عارفة اسمك بالظبط خمنت انة كدة
    ومتفتكرش يا اخ محمود اننا نسينا بس بندور على حل واللى بنقدر علية اننا بنتفاعل اكتر وبنشارك فى المنتدى

معرفش كتير بيغلطو فى اسمى ليه

فعلا كيمو

احنا لازم نحل المشكله دى يا جماعه

مشكله اسمى

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة