Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 2345
النتائج 61 إلى 68 من 68

شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

هذا الموضوع : شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور داخل إضافات الفوتوشوب | Photoshop Add-onsالتابع الي قسم الفوتوشوب | Adobe PhotoShop : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba gaad فيه شويه حاجات و هميه خصوصا المكرونه فظيعه بجد شكرا يا قمر مكرونة !!!!!!!!!!! ...

  1. #61

    الصورة الرمزية قمر
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    4,763
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    119

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba gaad مشاهدة المشاركة
    فيه شويه حاجات و هميه خصوصا المكرونه فظيعه بجد
    شكرا يا قمر
    مكرونة !!!!!!!!!!! هههههههههههههههههه

    هلا هلا هبة منـــــــــــــــــــــــ ورة بجد

    عيد سعيد و فرح يارب


  2. #62

    الصورة الرمزية قمر
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    4,763
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    119

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud-saad مشاهدة المشاركة
    شكرا قمر علي الموضوع والصور الرائــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــعة
    وبالاخص صور الاخ ابن الاسد وصور الكتب وهم

    هلا هلا أخ محمود و ميرسي للطفك

    نورت الموضوع

    عيد سعيد

  3. #63

    الصورة الرمزية قمر
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    4,763
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    119

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esraa_88 مشاهدة المشاركة
    فى صور لكتب بجد ابداع اخر حاجه ..


    صور المبانى :: رحمتك يا رب ده كتيييييير .. وايه البيض اللى فوق السطح ده ..


    بيض فوق السطح مشروع استثماري يا اسراء

    بيقول المثل بيضة ع السطح أحسن من عشرة على الشجرة

    هلا هلا اسراء و ميرسي لهالطلة الحلوة

    عيدك سعيد يا رب

  4. #64


    الصورة الرمزية مسلمة
    الإشراف العام

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الدولة
    qatar
    المشاركات
    10,885
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 4 Posts
    معدل تقييم المستوى
    270

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    تسلمى يا قمرى على الصور الجميلة
    وهذه بعض الصور






    :shin y:
























































    عندما نعيش لذواتنا فحسب تبدو لنا الحياة قصيرة ضئيلة
    تبدأ من حيث بدأنا نعي وتنتهي بانتهاء عمرنا المحدود
    أما عندما نعيش لفكرة فإن الحياة تبدو طويلة عميقة
    تبدأ من حيث بدأت الإنسانية وتمتد بعد مفارقتنا لوجه هذه الأرض


  5. #65

    الصورة الرمزية قمر
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    4,763
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    119

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    هلا هلا مس مريم و تسلم هالطلة الحلوة

    ميرسي جدا ع الصور الطريفة

    نورتي الموضوع مس مريم

  6. #66
    الصورة الرمزية ام احمد
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    35
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    ان شاء الله حلوين
    يتبع...............

  7. #67
    الصورة الرمزية ام احمد
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    35
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    سامحينى يا قمر طلعوا نونو بكره يكبروا

  8. #68

    الصورة الرمزية قمر
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    4,763
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    119

    رد: شاركنا بمكتبة طريق الجرافيك للصور

    أهلا أم أحمد .. ميرسي كتير عالمشاركة .. و ألف مبروك كبروا











 

 
صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 2345

المواضيع المتشابهه

  1. تصميم من مبتدىء فى طريق احترفتم المضى فيه.إلى أساتذتى أعضاء طريق الجرافيك
    بواسطة EHABMARWAN في المنتدى عرض ونقد الأعمال | Exhibition & Criticism Designs
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 24 / 02 / 2013, 45 : 01 PM
  2. مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 01 / 11 / 2012, 02 : 04 PM
  3. لديك مشكله ؟ اقتراح . في طريق الجرافيك شاركنا ...
    بواسطة ateya3d في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 102
    آخر مشاركة: 22 / 03 / 2011, 47 : 05 PM
  4. شاركنا برأيك فى محاضرات طريق الجرافيك الجديدة
    بواسطة 4MAX في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 71
    آخر مشاركة: 14 / 02 / 2011, 43 : 09 AM
  5. طريق الجرافيك - شاركنا برأيك
    بواسطة ateya3d في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 62
    آخر مشاركة: 18 / 12 / 2008, 23 : 12 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 09 : 09 PM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO