Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
صفحة 3 من 71 الأولىالأولى 1234561353 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 1065

معا .... نحترف خامات الفيراي

هذا الموضوع : معا .... نحترف خامات الفيراي داخل ورش عمل ومسابقاتالتابع الي قسم البعد الثالث | 3D Programs : خلاص يا باشمهندس و لا تزعل مش هسيب المنتدى بس حد فيكم يكمل الدكتوراه مكانى بأه...

  1. #31

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    خلاص يا باشمهندس و لا تزعل مش هسيب المنتدى
    بس حد فيكم يكمل الدكتوراه مكانى بأه


  2. #32

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    ربنا يوفقك ان شاء الله أخت سعاد ........ وتكمللى الرسالة وتحصللى على امتياز ان شاء ...... أنت مجتهدة وشاطرة ..... ولكل مجتهد نصيب......... انا بس كنت عايز اسال سؤال ......... هى ايه الدكتوراة دى.... وبتجاب منين !!!!!!!!!!!
    لا يضيع شئ ذو قيمة إذا صرفنا الوقت الكافي في اتقانه

  3. #33



    الصورة الرمزية Adlène HECINI
    إدارة اقسام الأوتوكاد والماكس

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    الجــــ وهــــــران ـــــزائر
    العمر
    40
    المشاركات
    3,330
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    3
    معدل تقييم المستوى
    94

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    هو فيه إيه يا سعاد ؟؟؟
    اللي مزعلك مش حنرندرو بس
    ... حنعملو vrayDirt .... ههههههه
    سعاد أخت الكل ... و من فينا لا يمكنه إلا أن يقدرك و يحترمك
    بارك الله فيك و جزاكي اللهم عنا كل الخير
    وفقنا الله و إياكم و سدد الخطى
    أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمد رسول الله



  4. #34
    الصورة الرمزية tygo_m
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    الدولة
    العراق
    المشاركات
    1,472
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    42

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    انا متابع ان شاء الله

    بارك الله فيكم وجزاكم خير الجزاء
    ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين

  5. #35

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soad80 مشاهدة المشاركة
    لا و الله محدش مزعلنى و لا حاجة انتوا اعز من اخواتى اللى مع فى البيت و الله
    الفكرة ان كل ما رساله الدكتوراة تضغط على كلما ازادت عصبيه فى التعامل مع الاخوة هنا بخاف حد يزعل منى و انتم اخواتى فى الله اللى عايزة منهم الشفاعة يوم القيامة و مش مستعدة اخسر الشفاعة و لهذا قررت بالفعل الانسحاب بس بعد ما اقف مع حضرتك فى الورشه انا وعد حضرتك انى مش هسبيب حضرتك فى وقت الشدة

    الفكرة ان كل ما رساله الدكتوراة تضغط على ..............

    طب هو انت ليه شيلاها على راسك .......... ما تحطيها على الارض او حتى على تربيزة ........ ليه بس التعب ده ............

    اظاهر الزهايمر قلب معايا بغباء.......ههههههههه

  6. #36

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA SAYED مشاهدة المشاركة
    ربنا يوفقك ان شاء الله أخت سعاد ........ وتكمللى الرسالة وتحصللى على امتياز ان شاء ...... أنت مجتهدة وشاطرة ..... ولكل مجتهد نصيب......... انا بس كنت عايز اسال سؤال ......... هى ايه الدكتوراة دى.... وبتجاب منين !!!!!!!!!!!
    لا بجد يا باشمهندس ما تعرفيش الدكتوراه بتجاب منين
    بص يا سيدى بعد البكالوريس انا اخد ماجستير و دى كانت منحة للاوائل الدفع مجانيه من قبل اكاديميه البحث العلمى بمدينة مبارك للابحاث العلميه و التطبيقات التكنولوجيا و كانت مدة الماجستير 4 سنين بعدها سجلت الدكتوراه فى نقطة تخصصيه شويه

    الماجسيتر دايما نقطة فى جديدة يعنى ابحاث اتعملت قبل كدة
    بس الدكتوراه لازم تكون نقطة اول مرة تكتشف من خلال الطالب بس هى دى الدكتوراة

  7. #37

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA SAYED مشاهدة المشاركة
    الفكرة ان كل ما رساله الدكتوراة تضغط على ..............

    طب هو انت ليه شيلاها على راسك .......... ما تحطيها على الارض او حتى على تربيزة ........ ليه بس التعب ده ............

    اظاهر الزهايمر قلب معايا بغباء.......ههههههههه
    ههههههههههههههههههههو لا يمهك يا باشمهندس انا فاهمة حضرتك تقصد ايه

  8. #38

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    هههههههه ... معلش يا جماعة ..... احنا خرجنا شوية عن موضوع الورشة ........ اهو برضوا نفك عن نفسنا ........ قبل ان ننطلق......... واهو كلها بكرة .... وندوس ........... عايزين نورى المنتدى . مين احنا ......... ونعرض اعمالنا بالرئيسية ........ ونفتخر بورشة الخامات التى وصلتنا الى هذة النتيجة ....و يارب ما كنش بحلم .......

  9. #39

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Adlène HECINI مشاهدة المشاركة
    هو فيه إيه يا سعاد ؟؟؟
    اللي مزعلك مش حنرندرو بس
    ... حنعملو vrayDirt .... ههههههه
    سعاد أخت الكل ... و من فينا لا يمكنه إلا أن يقدرك و يحترمك
    بارك الله فيك و جزاكي اللهم عنا كل الخير
    وفقنا الله و إياكم و سدد الخطى
    كل ده يا عدلان
    لا و الله يا عدلان انتم نعم الاخوة بجد و لا استطيع ان ازعل منكم و لو لحظة ربنا يعلم انا بعزوكم قد ايه ان شاء الله نتقابل فى جنة الفردوس الاعلى مع النبى صلى الله عليه و سلم

  10. #40

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Adlène HECINI مشاهدة المشاركة
    هو فيه إيه يا سعاد ؟؟؟
    اللي مزعلك مش حنرندرو بس
    ... حنعملو vrayDirt .... ههههههه
    سعاد أخت الكل ... و من فينا لا يمكنه إلا أن يقدرك و يحترمك
    بارك الله فيك و جزاكي اللهم عنا كل الخير
    وفقنا الله و إياكم و سدد الخطى

    هههههههههه ..... حلوة اخى عدلان ............ انت معانا على الخط اهوه ... ولسه فاكر دروس الورشة ....... والله طمنتنى ....... بس مش الفيراى دريت دى ..... اللى هى الخامة المضيئة . ولا انا غلطان ....... ......ايه ده ... هو انا مين يا جداعان ....... وجيت هنا ازاى .......هههههه

  11. #41

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA SAYED مشاهدة المشاركة
    هههههههه ... معلش يا جماعة ..... احنا خرجنا شوية عن موضوع الورشة ........ اهو برضوا نفك عن نفسنا ........ قبل ان ننطلق......... واهو كلها بكرة .... وندوس ........... عايزين نورى المنتدى . مين احنا ......... ونعرض اعمالنا بالرئيسية ........ ونفتخر بورشة الخامات التى وصلتنا الى هذة النتيجة ....و يارب ما كنش بحلم .......
    ان شاء الله يا باشمهندس مصطفى نكون عند حسن ظن حضرتك بنا ان شاء الله ربنا يقدرنا على هذه المهمة الصعبه بامر الله

  12. #42

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA SAYED مشاهدة المشاركة
    هههههههههه ..... حلوة اخى عدلان ............ انت معانا على الخط اهوه ... ولسه فاكر دروس الورشة ....... والله طمنتنى ....... بس مش الفيراى دريت دى ..... اللى هى الخامة المضيئة . ولا انا غلطان ....... ......ايه ده ... هو انا مين يا جداعان ....... وجيت هنا ازاى .......هههههه
    لا انا كدة زعلت مش معقول vray dirt = vray light mtl
    لآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآل آ الموضوع كبير اوى كدة
    بص بكرة تطبق على الموديل و تضع التطورات مش معقول كدة بأه ههههههههههههههههههه
    بهزر و الله

  13. #43

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soad80 مشاهدة المشاركة
    لا بجد يا باشمهندس ما تعرفيش الدكتوراه بتجاب منين
    بص يا سيدى بعد البكالوريس انا اخد ماجستير و دى كانت منحة للاوائل الدفع مجانيه من قبل اكاديميه البحث العلمى بمدينة مبارك للابحاث العلميه و التطبيقات التكنولوجيا و كانت مدة الماجستير 4 سنين بعدها سجلت الدكتوراه فى نقطة تخصصيه شويه

    الماجسيتر دايما نقطة فى جديدة يعنى ابحاث اتعملت قبل كدة
    بس الدكتوراه لازم تكون نقطة اول مرة تكتشف من خلال الطالب بس هى دى الدكتوراة
    هههههه............. حسستينى انى معايا دبلوم هندسة ............. على العموم على رأى المثل ..العلم لا يكييل بالاناناس...........

  14. #44



    الصورة الرمزية Adlène HECINI
    إدارة اقسام الأوتوكاد والماكس

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    الجــــ وهــــــران ـــــزائر
    العمر
    40
    المشاركات
    3,330
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    3
    معدل تقييم المستوى
    94

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    أخي مصطفى ... ممكن لمحة عن برنامج ورشة الإحتراف ؟؟؟

  15. #45

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    انا فكرت بعد ما خلصت البكالوريوس .............. أتجوز ولا أكمل دارستى ........ الحمد لله كملت دراستى وجبت احمد واياد بعد 4 سنين .......... ههههههههه


 

 
صفحة 3 من 71 الأولىالأولى 1234561353 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مجموعة من خامات الفيراي الجاهزة
    بواسطة waleed_ali في المنتدى أدوات الماكس | 3dsMax Resources
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 09 / 11 / 2012, 48 : 10 AM
  2. خامات الفيراي
    بواسطة تونسية حرة في المنتدى Autodesk 3D Studio Max
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 11 / 05 / 2010, 08 : 09 PM
  3. كيف استخدم ملفات من نوع mat في خامات الفيراي
    بواسطة demahmad في المنتدى Autodesk 3D Studio Max
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 24 / 03 / 2010, 31 : 05 AM
  4. مشكله خامات الفيراي ...........؟؟؟؟
    بواسطة khaled4 في المنتدى السينما فوردي | Cinema4D
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 13 / 02 / 2010, 29 : 06 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 50 : 11 PM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO