Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
صفحة 4 من 71 الأولىالأولى 12345671454 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 46 إلى 60 من 1065

معا .... نحترف خامات الفيراي

هذا الموضوع : معا .... نحترف خامات الفيراي داخل ورش عمل ومسابقاتالتابع الي قسم البعد الثالث | 3D Programs : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA SAYED هههههه............. حسستينى انى معايا دبلوم هندسة ............. على العموم على رأى المثل ..العلم لا ...

  1. #46

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA SAYED مشاهدة المشاركة
    هههههه............. حسستينى انى معايا دبلوم هندسة ............. على العموم على رأى المثل ..العلم لا يكييل بالاناناس...........
    مين قال كدة حضرتك مهندس قد الدنيا ما شاء الله على حضرتك كنت اتمنى ان اكون مهندسه و لكنى مجموعى فى الثانويه العامة خانى فدخلت علوم


  2. #47

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Adlène HECINI مشاهدة المشاركة
    أخي مصطفى ... ممكن لمحة عن برنامج ورشة الإحتراف ؟؟؟
    انا ذكرت الخطة ......فى اول مشاركة ....... وعموما هى كالتالى :

    خطة العمل بالورشة :
    1- كيفية تجهيز خامات الفيراى المتعددة بملف واحد وطريقة حفظها واستخدامها فى أعمال اخرى.

    2- طريقة التعامل مع الخامات الجاهزة والتحكم فيها .
    3-تمارين بسيطة لابراز جمال وروعة خامات الفيراى المختلفة.
    4- عمل محاكاة لبعض الاعمال المتميزة جدا.
    5- الاختبار النهائى لخامات الفيراى (مسابقة جماعية)
    لا يضيع شئ ذو قيمة إذا صرفنا الوقت الكافي في اتقانه

  3. #48

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA SAYED مشاهدة المشاركة
    انا فكرت بعد ما خلصت البكالوريوس .............. أتجوز ولا أكمل دارستى ........ الحمد لله كملت دراستى وجبت احمد واياد بعد 4 سنين .......... ههههههههه
    ربنا يخليهم لحضرتك
    اولادك بمليون رساله دكتوراه ربنا يبارك لك فيهم و يكون ذريه صالحة لك فى الدنيا و الاخرة ان شاء الله

  4. #49

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soad80 مشاهدة المشاركة
    مين قال كدة حضرتك مهندس قد الدنيا ما شاء الله على حضرتك كنت اتمنى ان اكون مهندسه و لكنى مجموعى فى الثانويه العامة خانى فدخلت علوم
    كويس والله انك دخلت علوم .... بلا هندسة بلا وجع قلب .......... انا بحب العمارة قوى ...... بس مابحبش الهندسة .... افهميها زى ما تفهميها .... علشان انا اصلا مش فاهمها .....

  5. #50

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    الحمد لله على نعمة العلوم
    بص يا باشمهندس لو حضرتك محتاج تراجع الخامات قبل ما ندخل فى ورشه الاحتراف مفيش مشاكل ممكن حضرتك تطبق على الموديل و اكيد مش هياخد من حضرتك وقت و بعدها ندخل ورشه الاحتراف ان شاء الله

  6. #51
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    المشاركات
    270
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    16

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    الحمد لله على سلامتك استاد مصطفى و ان شاء الله كانت اجازة موفقة
    اسجل حضوري معكم بالورشة الجديدة و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

  7. #52
    الصورة الرمزية shaymaa
    مصمم مجتهد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jan 2008
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    719
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    29

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    جزاك الله خيرا بشمهندس مصطفى
    معكم باذن الله
    لتحميل الاف الموديلز ... تابعونا لمعرفة كل جديد
    www.archmodels.net
    www.facebook.com/archmodels.net


  8. #53
    الصورة الرمزية SOHA.
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    U.A.E
    المشاركات
    3,251
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    معدل تقييم المستوى
    78

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    استنوووووووووني انتو مش هتاخدوني معاكو ولا ايه
    "طوبى لمن وجد في صحيفته إستغفارا كثيرا"

  9. #54
    الصورة الرمزية SOHA.
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    U.A.E
    المشاركات
    3,251
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    معدل تقييم المستوى
    78

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    بس انا هقول حاجه
    اولا الحمد لله كنت في تطبيق الموديل شاطره ومجتهده ولا ايه يا سعاد
    فاعزروني لو قصرت شويه لاني نازله مصر بس لسه مش عارفه امتي بالضبط بس في خلال كام يوم ان شاء الله لانه سفر مفاجئ وانتو عارفين الحاجه المفاجاه دي بتبقي ملخبطه الواحد
    انا حتي مقصره في المنتدي اليومين دول
    بس انا معاكو مش هسيب الورشه باذن الله تعالي

  10. #55

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اهلا بكى يا سها معنا نورتنا طبعا مقدرش اقول غير اللى انتى قلتيه كنتى بجد مجتهدة فى الورشه و الملحق بارك الله فيكى يا قمر توصلى مصر بالف سلامة يا جميل يا ريت اعرف اقابلك هنا فى مصر نفسى اتعرف عليكى اكتر ان شاء الله يكون لى نصيب و اشوفك فى الدنيا قبل الاخرة ان شاء الله

  11. #56

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    فى انتظار تسجيل محمود توفيق بصراحة يا باشمهندس مصطفى محمود تايهة عن الورشه هو اكد حضوره فى الملحق اعتقد هو تاه عن الطريق على الرغم ان شرحت له الطريق بس الظاهر الموصلات صعبه عليه اوى ربنا يسر له الموصلات السريعة و الطرق السهله اللى تؤدى به الى هنا يا رب

    بص يا باشمهندس بالنسبة لمليكة و ايمان الاثنين فى اجازة الان اما الاخت مريم ارجوا ان يكون المانع خير لانها منذ يومين لم تتدخل المنتدى اسأل الله المنان الكريم ان يكون المانع خير ان شاء الله

  12. #57
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    37
    المشاركات
    232
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    15

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    السلام عليكم
    جزاك الله خيرا بشمهندس مصطفى
    باسجل حضورى ومعاكم ان شاء الله
    و على فكرة انا من غير الاخت سعاد مكنتش هتابع بتسجيل الحضور مش علشان انا مش عايز اسجل لا دة علشان انا مكنتش عارف ان الموضوع مفتوح في مكان تانى انا بدخل على الملحق بتاع الورشة يومياً علشان اتابع اية الجديد و بلاقيها مهجورة
    اسف على التأخير في التسجيل بس انا معاكم بإذن الله

  13. #58

    الصورة الرمزية soad80
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    5,519
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    127

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    اخيييييييييييييييرا يا محمود سجلت ياااااااااااااااااه كنت حاسه انك هتفتح عكة و الله الحمد لله اهلا بك معنا يا محمود يا ريت يا محمود خليك معنا على الخط على طوال مش لازم ابعت لك مليون رساله علشان اعرفك احنا فين الله يكرمك يا رب
    انا قلت انك ضلت الطريق فى عالم المنتدى الكبير

  14. #59

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    السلام عليكم

    الحمد لله تقريبا كدة كل الناس سجلت حضورها .................. ولعل المانع خير بالنسبة للناس الباقيين ......
    ونحن فى انتظارهم ان شاء الله ......... بارك الله فيكم جميعا.................

  15. #60

    الصورة الرمزية MOSTAFA SAYED
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2008
    الدولة
    Doha-Qatar
    العمر
    42
    المشاركات
    1,616
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    44

    رد: معا .... نحترف خامات الفيراي

    للتأكيد
    الورشة حصرية بأعضاء ورشة تعلم خامات الفيراي الاولى
    وهم :


    soad80
    SOHA
    alamota
    Adlene
    tygo_m
    yones20008
    أميرة صلاح
    shaymaa
    saidas_1
    mod12_5
    مليكة على
    eman_ nabeh



    maryam0salem


 

 
صفحة 4 من 71 الأولىالأولى 12345671454 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مجموعة من خامات الفيراي الجاهزة
    بواسطة waleed_ali في المنتدى أدوات الماكس | 3dsMax Resources
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 09 / 11 / 2012, 48 : 10 AM
  2. خامات الفيراي
    بواسطة تونسية حرة في المنتدى Autodesk 3D Studio Max
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 11 / 05 / 2010, 08 : 09 PM
  3. كيف استخدم ملفات من نوع mat في خامات الفيراي
    بواسطة demahmad في المنتدى Autodesk 3D Studio Max
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 24 / 03 / 2010, 31 : 05 AM
  4. مشكله خامات الفيراي ...........؟؟؟؟
    بواسطة khaled4 في المنتدى السينما فوردي | Cinema4D
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 13 / 02 / 2010, 29 : 06 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 52 : 11 PM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO