Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
صفحة 14 من 18 الأولىالأولى ... 411121314151617 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 196 إلى 210 من 256

لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

هذا الموضوع : لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده ..... داخل المنتدى العامالتابع الي قسم ملتقى الأعضاء : 34 دقيقة و24 ثانية جري + 3 مرات عقلة الحمد لله...

  1. #196
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    Cool رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    34 دقيقة و24 ثانية جري

    +

    3 مرات عقلة

    الحمد لله

    ( إقرأوا القرآن فإنه يأتي يوم القيامة شفيعاً لأصحابه )

    إحفظ القرآن في سنة عالفيس بوك


  2. #197


    الصورة الرمزية ام اياد
    الإشراف العام

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    مصرية في الامارات
    المشاركات
    7,307
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    معدل تقييم المستوى
    179

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اخيرا بدءت دروس الايروبك
    60 دقيقة تمارين ايروبك من العيار الثقيل

    اشوفكم بقى الشهر الجاي لاني اجازة بعد اللي عملتوا في نفسي

  3. #198
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام اياد مشاهدة المشاركة
    اخيرا بدءت دروس الايروبك
    60 دقيقة تمارين ايروبك من العيار الثقيل

    اشوفكم بقى الشهر الجاي لاني اجازة بعد اللي عملتوا في نفسي
    ههههههههههه طيب وليه كده ما واحدة واحدة ..عالعموم البداية قوية بس أهم حاجة الإستمرارية

  4. #199
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اليوم صباحا ..

    31 بطن
    21 ضغط

  5. #200
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    إمبارح لعبت ماتشين كورة مالهمش حل .... بس للأسف إتغلبنا

  6. #201
    الصورة الرمزية janat
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    المشاركات
    3,333
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    83

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    بعد انقطاع وكما قال المثل قديما ولا كما قال الشاعر مجبر اخاك لا بطر ،،
    30 دقيقة مشي سريعععععععععع ،،،
    25 دقيقة تمارين متنوعة ،،
    التعديل الأخير تم بواسطة janat ; 16 / 05 / 2010 الساعة 25 : 10 PM
    في حياتنا مواقف .. تأتي دون ان نفهم كيف حدثت .. تؤثر بنا واحيانا تغير مجرى حياتنا ...وتنتهي وتختفي
    دون ان نفهم كيف انتهت ومن كان وراءها


  7. #202
    الصورة الرمزية janat
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    المشاركات
    3,333
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    83

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA3D مشاهدة المشاركة
    إمبارح لعبت ماتشين كورة مالهمش حل .... بس للأسف إتغلبنا
    هههههههههه خلص ولا تزعل حالك ،، المرة الجاي العب مع الفريق التاني

  8. #203
    الصورة الرمزية janat
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    المشاركات
    3,333
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    83

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام اياد مشاهدة المشاركة
    اخيرا بدءت دروس الايروبك
    60 دقيقة تمارين ايروبك من العيار الثقيل

    اشوفكم بقى الشهر الجاي لاني اجازة بعد اللي عملتوا في نفسي

    هههههههههههه انتي مشتركة بنادي مفتري كتييييييييييييييير ،،
    يله شوي شوي بتتعودي عادي ،،

  9. #204


    الصورة الرمزية ام اياد
    الإشراف العام

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    مصرية في الامارات
    المشاركات
    7,307
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    معدل تقييم المستوى
    179

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اما انا فامس كانت ساعة كاملة من تمارين الايروبيك باستخدام الاثقال وكانت اول واخر مرة
    انا تماريني يوم ويوم لاني بخرج غير قادرة على الحراك

  10. #205
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة janat مشاهدة المشاركة
    بعد انقطاع وكما قال المثل قديما ولا كما قال الشاعر مجبر اخاك لا بطر ،،
    30 دقيقة مشي سريعععععععععع ،،،
    25 دقيقة تمارين متنوعة ،،
    عودا حميدا بعد طول غياب ... عقبالي

  11. #206
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام اياد مشاهدة المشاركة
    اما انا فامس كانت ساعة كاملة من تمارين الايروبيك باستخدام الاثقال وكانت اول واخر مرة
    انا تماريني يوم ويوم لاني بخرج غير قادرة على الحراك
    ساعة كاملة ... ماشاء الله .. انتي بطلة والله ... ساعات الواحد بيكون خلص وتعب بدنيا .. لكن عنده عزيمة تعمل أضعاف أضعاف مجهوده ...

  12. #207
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    يارب سهل ......... بعد غيبة طويلة
    30 بطن

  13. #208
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    والله ياشباب بقالنا كتييييييييير بعاد عن الرياضة ... وأشكر مشرفة القسم (قمر) لتثبيت الموضوع حتى تذكرنا دائما بالرياضة التي تضيع بين ثنايا حياتنا العملية ....

    يللا ياشباب الهمة عايزين نرجع نلعب رياضة تاني والمرة دي بقوة

  14. #209



    الصورة الرمزية امة الله
    الإشراف العام

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    earth
    المشاركات
    4,308
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    معدل تقييم المستوى
    118

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    هلا بالمركز الرياضى بطريق الجرافيك
    لسة اول مرة ادخل بالموضوع
    اليوم ان شاء الله سباحة كام غرقة لسة ربنا يستر
    دعواتكم
    علمت أن رزقى لا يأخذة غيرى فاطمأن قلبى
    و
    علمت أن عملى لا يقوم به غيرى فاشتغلت به وحدى
    و
    علمت أن الله مطلع على فاستحييت ان يرانى على معصية
    و
    علمت أن الموت ينتظرنى فأعددت الزاد للقاء ربى


  15. #210
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: لعبت رياضة انهاردة ؟؟؟ إيه قولنا كده .....

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امة الله مشاهدة المشاركة
    هلا بالمركز الرياضى بطريق الجرافيك
    لسة اول مرة ادخل بالموضوع
    اليوم ان شاء الله سباحة كام غرقة لسة ربنا يستر
    دعواتكم
    هههههههههه حلوة حكاية المركز الرياضي دي ....
    سباحة سباحة مايضرش .... أهلا ومرحبا بيكي في مركز طريق الجرافيك الرياضي


 

 
صفحة 14 من 18 الأولىالأولى ... 411121314151617 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مارايكم في هذا جنون ام رياضة
    بواسطة mustafamax في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 22 / 08 / 2013, 53 : 09 PM
  2. تعالا قولنا حكايتك
    بواسطة mohamedali2010 في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 31
    آخر مشاركة: 18 / 12 / 2010, 21 : 02 AM
  3. المشي رياضة
    بواسطة MOSTAFA3D في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 23 / 11 / 2008, 58 : 10 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 01 : 11 PM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO