Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
النتائج 1 إلى 6 من 6

اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة)

هذا الموضوع : اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة) داخل المنتدى العامالتابع الي قسم ملتقى الأعضاء : ::. تعريف بالشركة .:: Lockerz هو موقع صدر حديثا من مجموعة شركات Liberty Media وظهرت فى أواسط 2009 ويعتبر من ...

  1. #1
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    5
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة)

    ::. تعريف بالشركة .::
    Lockerz
    هو موقع صدر حديثا
    من مجموعة شركات Liberty Media وظهرت فى أواسط 2009 ويعتبر من أقوى
    المواقع وأصدقها حتى الآن والذى حقق نجاحا ساحقا فى صدى الإنترنت حيث
    تجاوزت أعضاءه 5 مليون عضو فى أقل من 4 شهور ...
    يعتبر المسؤول الأول عن هذا الموقع المديرة كاتى سافيت Kathy savitt و
    تعتبر كاتى نائبة رئيس أكبر الموقع الشهير amazon.uk و تعتبر شركة Liberty Media
    أحد المساهمين الماليين لشركة Time Warner وموقع bodybuilding.com و
    شركة QVC وهذا ما يجعل الموقع قانونى وشرعى 100%.
    ::. نظام الموقع .::
    - اجابة على سؤال بسيط ولو خطأ ويتم احتساب نقطتين
    - الدخول اليومي المتكرر ويتم احتساب نقطتين
    - مشاهدة الفيديو
    - لعب العاب جماعية
    ---------------
    دعوة شخص 1 =2 ptz
    الدخول اليومي : 2 ptz
    الإجابة على الأسئلة 2 ptz
    ---------------
    ::. أدلة على مصداقية الموقع .::



    ::.طريقة الاستلام.::
    عبر صندوق البريد
    ::. طريقة التسجيل .::
    التسجل عن طريق الدعوات
    لمن يريد دعوة
    1- ضع إميلك في رد وسيتم إرسال دعوة لك
    2- ارسل إيميلك في رسالة خاصة على الإيميل mahmoud-3d-@hotmail.com وسيتم إرسال دعوة لك
    إختار الطريقة إلي تريحك
    ::. طريقــة التسجيل بعد استلام الدعوة.::
    افتح الرسالة
    اضغط على الرابط الأزرق Click on in

    تكبير الصورةتم تعديل ابعاد هذه الصورة. انقر هنا لمعاينتها بأبعادها الأصلية.
    إملاء البيانات

    ارجع إلى الصفحة الرئيسية
    ادخل الايمل والرقم السري واضغط على SIGN IN

    شرح الأقسام الرئيسية

    الشريط السفلي

    وبعدها جاوب على سؤال واحد وأياً تكن الإجابة أهم شيء تكتب
    نموذج للاسئلة اليومية

    ::. بعض الهدايا (متجددة) .::


  2. #2
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة)

    المواقع دي ماورهاش إلا تضيع الوقت والجهد .... ولا نجني إلا السعي وراء كسب لاشئ من عمل لاشئ
    ( إقرأوا القرآن فإنه يأتي يوم القيامة شفيعاً لأصحابه )

    إحفظ القرآن في سنة عالفيس بوك


  3. #3
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    5
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة)

    أولا شكرا على ردك

    والموقع ده مضمون جدا

    وإذا مش مصدقني خش على اليوتيوب وشبف الفيديوهات عن موقع lockerz والناس إلى كسبو منه

  4. #4
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al-morshedy مشاهدة المشاركة
    أولا شكرا على ردك

    والموقع ده مضمون جدا

    وإذا مش مصدقني خش على اليوتيوب وشبف الفيديوهات عن موقع lockerz والناس إلى كسبو منه
    هههههههههه أنا ماليش دعوة بالناس ... الناس دي ممكن تكون تبع الشركة ....
    أنا هسألك سؤال صغير

    هل سيادتك كسبت حاجة ؟؟؟؟؟
    هل تعرف صديق ليك يكون موثوق فيه كسب حاجة ؟؟؟؟
    إذا كانت الإجابة بلا فأستأذنك تحذف الموضوع وتضع موضوع مفيد للأعضاء ..
    وإذا كانت بنعم ...سر على بركة الله وبالتوفيق لجميع الأعضاء في المسابقة اللي مش عارف بتاخد جوايزها بناءا على إيه ....!!!! جاوبت صح نقطتين ... جاوبت غلط نقطتين ...

    مالفائدة ومالعائد؟؟؟؟؟ ================== zeroooooooooo

    وعلى رأي المثل اللي بيقول الحدداية مابتحدفش كتاكيت ....

  5. #5
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    المشاركات
    5
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOSTAFA3D مشاهدة المشاركة
    هههههههههه أنا ماليش دعوة بالناس ... الناس دي ممكن تكون تبع الشركة ....
    أنا هسألك سؤال صغير

    هل سيادتك كسبت حاجة ؟؟؟؟؟
    هل تعرف صديق ليك يكون موثوق فيه كسب حاجة ؟؟؟؟
    إذا كانت الإجابة بلا فأستأذنك تحذف الموضوع وتضع موضوع مفيد للأعضاء ..
    وإذا كانت بنعم ...سر على بركة الله وبالتوفيق لجميع الأعضاء في المسابقة اللي مش عارف بتاخد جوايزها بناءا على إيه ....!!!! جاوبت صح نقطتين ... جاوبت غلط نقطتين ...

    مالفائدة ومالعائد؟؟؟؟؟ ================== zeroooooooooo

    وعلى رأي المثل اللي بيقول الحدداية مابتحدفش كتاكيت ....

    ماشي يا سيدي

    أنا هجاوب على سؤالك بكل صراحة وشفافية

    أنا فعلا لسة مكسبتش حاجة

    عارف ليه ؟

    عشان انا لسة عارف الموقع من فترة قصيرة

    بس أنا لم سجلت على الموقع لقيت في مصداقية عالية جدا

    ولكن إن شاء الله أول ما أربح حاجة

    هتكون أول العارفين

  6. #6
    الصورة الرمزية MOSTAFA3D
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصراوي في الكويت
    العمر
    31
    المشاركات
    3,630
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    101

    رد: اربح جوائز مجانا من موقع Locker (شرح كامل+الجوائز+اثبات المصداقية+طلبات دعوة)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al-morshedy مشاهدة المشاركة
    ماشي يا سيدي

    أنا هجاوب على سؤالك بكل صراحة وشفافية

    أنا فعلا لسة مكسبتش حاجة

    عارف ليه ؟

    عشان انا لسة عارف الموقع من فترة قصيرة

    بس أنا لم سجلت على الموقع لقيت في مصداقية عالية جدا

    ولكن إن شاء الله أول ما أربح حاجة

    هتكون أول العارفين

    OK

    I WILL WAIT FOR YOU


 

 

المواضيع المتشابهه

  1. [مودلز]: موقع رهيب يعج بالمودلز و طبعا مجانا
    بواسطة memes21 في المنتدى أدوات الماكس | 3dsMax Resources
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 11 / 02 / 2011, 22 : 02 AM
  2. مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 12 / 07 / 2008, 51 : 12 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 28 : 09 AM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO