Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
النتائج 1 إلى 15 من 16

لماذا ايها المشرفين وبالاخص الاستاذ عطية

هذا الموضوع : لماذا ايها المشرفين وبالاخص الاستاذ عطية داخل الأرشيف و المواضيع القديمةالتابع الي قسم المنتديات الادارية : السلام عليكم اخى الحبيب طبعا لا اعرف ماذا اقول لك لكن هناك شيئ انه لو تابعت الطريق على مدى انشاءه ...

الصورة الرمزية ابومعاذ
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    وطنى هنا او قل هنالك حيث يبعثها المنادى الله اكبر
    Thanks
    0
    السلام عليكم اخى الحبيب طبعا لا اعرف ماذا اقول لك لكن هناك
    شيئ انه لو تابعت الطريق على مدى انشاءه ستجد ان الجديد دائما يكون
    مصب الموقع قبل اى موقع عربى ولو فى امكان الموقع ان يوفرها لك فانه لا يبخل
    ولكن هناك اشياء عديدة اددت الى ان الاعضاء اصبحوا مستهلكين اكثر منهم منتفعين
    وانهم يحبون الاقتناء لا لغرض التعلم بل بغرض ان احوذ هذا الشيئ ولكن تعلمت منه
    اللهم الا القليل وهذا القليل حاول ان تكون منهم لانهم هنا فى الموقع يجدون ما تتكلم عنه
    فهناك ورش وتطبيقات وهناك قسم احباب الطريق هل فكرت مرة ما بداخله
    وما هو ثمنه نحن لا نطلب من احد ان ياتى اخر الشهر باجر مالى لكن كل ما نرجوه
    ان يتفاعل الاعضاء لمصلحتهم اولا اذهب الى عرض ونقد ويعتبر هو نتاجنا كمصممين وانظر
    الى اخر موضوع وانظر الى كم الاسطونات والفيديوهات التعلمية وما النتيجة يدخل شخص يحمل ويخرج ولا حتى يضع كلمة شكر امرنا به رسول الله صلى الله عليه وسلم فيما معناه انه منلم يشكر الناس لا يشكر الله ياخى الحبيب ان وجدت جميع الاسطوانات كلها امامك لن تفتح واحدة
    لكن ان ملكت القدرة على التفاعل والعطاء والمضى فى التعلم بتدرج فهذا عين العقل اخيرا هناك شيئ لا بد ان يستوعبه كثير من الاعضاء وليس كل الاعضاء لكن هناك مجدوووون حقا ونشطون
    ان القائمون على الموقع لا بغون مما يصنعون الا وجه الله وانهم لا يفعلون ذلك الا ليرتفع مستوى امتنا فى هذا المجال الذى لا يقل مكانته عن اى شيئ فالغرب يحاربنا به ولا بد ان نتعلم كيف ندافع ثم بعد ذلك كيف نهاجم ::وهنااااك سياسة استخدمها الموقع وليست الا فى مصلحة الاعضاء وهو ان المجد يجد حقه ويكون فى قمة الموقع وان الذى يريد ان ياخذ ولا يعطى فلا يلوم الا نفسه لانه فى الاخير لا يضر الا نفسه والله المستعان وهو يهدى السبيل

ولمن خاف مقام ربه جنتان
    MY WEB

Interior

الصورة الرمزية ateya3d
    Founder & Site Admin

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    22
    الصور
    18
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومعاذ مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخى الحبيب طبعا لا اعرف ماذا اقول لك لكن هناك
    شيئ انه لو تابعت الطريق على مدى انشاءه ستجد ان الجديد دائما يكون
    مصب الموقع قبل اى موقع عربى ولو فى امكان الموقع ان يوفرها لك فانه لا يبخل
    ولكن هناك اشياء عديدة اددت الى ان الاعضاء اصبحوا مستهلكين اكثر منهم منتفعين
    وانهم يحبون الاقتناء لا لغرض التعلم بل بغرض ان احوذ هذا الشيئ ولكن تعلمت منه
    اللهم الا القليل وهذا القليل حاول ان تكون منهم لانهم هنا فى الموقع يجدون ما تتكلم عنه
    فهناك ورش وتطبيقات وهناك قسم احباب الطريق هل فكرت مرة ما بداخله
    وما هو ثمنه نحن لا نطلب من احد ان ياتى اخر الشهر باجر مالى لكن كل ما نرجوه
    ان يتفاعل الاعضاء لمصلحتهم اولا اذهب الى عرض ونقد ويعتبر هو نتاجنا كمصممين وانظر
    الى اخر موضوع وانظر الى كم الاسطونات والفيديوهات التعلمية وما النتيجة يدخل شخص يحمل ويخرج ولا حتى يضع كلمة شكر امرنا به رسول الله صلى الله عليه وسلم فيما معناه انه منلم يشكر الناس لا يشكر الله ياخى الحبيب ان وجدت جميع الاسطوانات كلها امامك لن تفتح واحدة
    لكن ان ملكت القدرة على التفاعل والعطاء والمضى فى التعلم بتدرج فهذا عين العقل اخيرا هناك شيئ لا بد ان يستوعبه كثير من الاعضاء وليس كل الاعضاء لكن هناك مجدوووون حقا ونشطون
    ان القائمون على الموقع لا بغون مما يصنعون الا وجه الله وانهم لا يفعلون ذلك الا ليرتفع مستوى امتنا فى هذا المجال الذى لا يقل مكانته عن اى شيئ فالغرب يحاربنا به ولا بد ان نتعلم كيف ندافع ثم بعد ذلك كيف نهاجم ::وهنااااك سياسة استخدمها الموقع وليست الا فى مصلحة الاعضاء وهو ان المجد يجد حقه ويكون فى قمة الموقع وان الذى يريد ان ياخذ ولا يعطى فلا يلوم الا نفسه لانه فى الاخير لا يضر الا نفسه والله المستعان وهو يهدى السبيل
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    لااجد من الكلام ما ارد عليك به لآن اخي الكريم ابو معاذ كفي ووفي الرد حقه

ولاكن دعنا ناتي لك انت شخصيا يا من تتكلم
    تاريخ الانضمام: 07-11-2006

المشاركات إجمالي المشاركات: 8 (معدل المشاركات لكل يوم 0.04) آخر مشاركة:
    اليوم 12:14 PM

اي من شهور عديده
    كافه ردودك تريد شيء

وتريد تحميل شيء
    هذا حال الجميع مثل اخينا الكريم
    يا اخي قبل ان تنقد شخص وموقع راجع نفسك وهل ما تطالب به انت تفعله

ولا حول ولا فوه الا بالله

أرسلت بواسطة 301 Moved Permanently
    ياريت...

ياريت المشرفين وياريت كمان الاستاذ عطية يردوا عليا والا يعتبروا موافقين على كل كلمه قولتها وعاجبهم اللى احنا فيه دا
    ويا ريت كمان الاعضاء يقولوا انا كلامى صحيح ولا ايه
    شكرا اخوكم
    مصمم يتعلم

المنتدى: الأسطوانات والتورينت اليوم, 09:45 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا اسف يا اخوانى على هذا الكلام الذى اقوله ولكن احببت ان يوضح احدا من مشرفين هذا الموقع الجميل باصحابه شيئا
    وبالاخص الاستاذ عطية ...كنا قد سمعنا في بداية تشغيل هذا...

المنتدى: الأسطوانات والتورينت اليوم, 09:32 AM

أسطوانة cg academy technical modeling

يا اخى...

يا اخى رابط التورنت مش شغال يا ريت تراجع وصلته لان انا بصراحة مش مستعد انى احمل حاجة من على الرابيد شير

المنتدى: منتدي البرمجة والأنترنت 09-03-2006, 11:56 AM
    لمن يريد رفع الدروس فل يدخل مهم

الف الف...

الف الف شكر يا اخى نوح انت ماتعرفش انت حليت مشكلة بالنسبة ليا كبيرة جدا في رفع الاسطوانات وانا هاجرب البرنامج واقولك ان شاء الله

المنتدى: Autodesk 3D Studio Max 08-30-2006, 10:32 PM
    استطلاع: استطلاع هام لكل أعضاء المنتدى

موافق...

موافق طبعا 100% على هذه الفكرة الرائعه وهى ايضا فرصة للاعضاء اللذين يريدون وضع الاسطوانات التى معهم على السيرفر بدل البحث عن موقع ابلود غير محجوب

المنتدى: الأسطوانات والتورينت 08-29-2006, 03:40 PM
    حبيت ارد جزء من جميل هذا المنتدى عليا تفضلو هذه الاسطوانة

شكرا لكم يا اخوانى على تفاعلكم وان شاء الله هناك...

شكرا لكم يا اخوانى على تفاعلكم وان شاء الله هناك المزيد

المنتدى: الأسطوانات والتورينت 08-29-2006, 12:57 PM

بسم الله الرحمن الرحيم
    اخوانى هذا المنتدى له فضل كبير جدا عليا وحملت منه اسطوانات كتييييييييير جدا فحبيت ارد جزء من جميله عليا
    تفضلو هذه الاسطوانة عن عمل موديلينج لسيارة كاملة بشكل احترافى جدا ...

المنتدى: Autodesk 3D Studio Max 08-27-2006, 04:43 PM

دروس الكركتر أنيميشن

جزاك الله الف الف خير ماشاء الله دائما مواضيعكم...

جزاك الله الف الف خير ماشاء الله دائما مواضيعكم مميزه جدا والى الامام والف الف شكر للخ جاجو على دروسه الحلوةالمميزة ايضا

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    يا أستاذ عطية ...... الراجل صاحب الموضوع ده صاحبي ....
    و إحنا مشغولين في الدراسة .... لو حضرتك لاحظت التواريخ إللي حضرتك ذاكر بيها حتلاقيها كلها في أواخر الأجازه و أوائل الدراسة .. و أنا و هو بصراحه بنبقى مشغولين في الدراسة جدا و مفيش وقت ...
    و بنحاول نستغل فترة الاجازة أفضل إستغلال علشان نتعلم فيها حاجه جديده
    و المثل إللي بيقول رضينا بالهم و الهم مش راضي بينا ... حصل معايا ... مفيش غير رابيد شير ... قلنا أمرنا لله ننزل من الرابيد شير
    أخدت لينكات من إسطوانة Human Modling و شكرتك فيها يا أستاذ عطية
    أعدت انزل في الأسطوانة أسبووووووووووووووووووووووووووووووووع من غير مبالغة و صاحبي يشهد بكده
    و في الآخر يا فرحه ما تمت جيت أفك الإسطوانة لقيتها بايظه
    و بعدين يا أستاذ عطية أنا متذكر جدا أن حضرتك قلت إن الإسطوانات هتبقى على السيرفر .... و لما دخلنا ولاقينا الإسطوانت مش على السيرفر قلت أصل حصل لخبطة بيني و بين زملائي و جاري رفع الإسطوانات على السيرفر ... و أهه مش لاقيين حاجه
    في حاجه تشجع الناس أنها تشتغل لما يلاقي في حاجه .....
    معلش يا أستاذ عطية متزعلش من كلامي ... أصل إحنا و الله و الله نفسنا نتعلم و مش لاقيين حد يساعدنا و مدنا بإسطوانت نتعلم منها ..... ده كل الموضوع .. و إحنا لو معانا حاجه مش هنبخل بيها على حد و الله..... أنا آسف يا أستاذ عطية لو حسيت إن في غلاظه في كلامي شوية .....

الصورة الرمزية ابومعاذ
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    وطنى هنا او قل هنالك حيث يبعثها المنادى الله اكبر
    Thanks
    0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصمم يتعلم مشاهدة المشاركة
    انا اسف مرة تانية على كلامى الشديد لكن للاسف دى الحقيقة وماتقدرش تنكرها ويارت الاعضاء يقولوا رأيهم في الكلام دا
    وعلى فكرة يا اخ ابو معاذ انتوا كدا مش بتعملوا حاجة لمصلحت الاعضاء اللى عاوزين يتعلموا اه ماشي بتوفروا عدد كبير جدااا من الاسطوانات
    النادرة اللى مش اى حد يجيبها
    لكن برده في نفس الوقت ودا اللى انا بحسه شخصيا ان الموقع بيكرهنى في الاسطوانة وانا بحملها لدرجة انى بطلت
    احمل اى حاجة من على النت
    بس يظهر انها علشان ببلاش ومن غير فلوس لازم الواحد يفضل مذلول قدام الجهاز او يسيب الجهاز مفتوح باليومين
    عشان في الاخر يحمل اسطوانة
    يا ريت تفكروا في كلامى وماتردوش بسرعه كدا
    شكرا وانا اسف للمرة التالتة على كلامى الشديد
    بس ارجع واقول ان دى الحقيقة
    عامة زى ما قلتلك ان الموقع مش ملزم انه يوفر للنااس اللى عايزة تاخد على الجاهز والبشمهندس عرض مشاركاتك لان فعلا حضرتك ما بتدخلشى الا لمصلحتك وده مايزعلناش بس تراعى انه لا بد تكون نافع لغيرك زى مابتحب مصلحتك وكلنا كده بس بتفاوووت ومنها وبتتكلم بجد ومش هامك شيئ وعامة انا عارف انت مين كويس وكمان الاعضاء اللى انت بتتكلم عليهم ليه ما اشتكوش لان اغلبهم مجد شوف نفسك رقم عضويتك كام وشوف فيه ناس سبقوك وبقوا مميزين ومن احباب طريق الجرافيك وكمان انت كرهت تحمل اسطونات من الموقع فبلاش تعمل شيئ كارهه ياخى احنا زى ما قلنالك مش ملزمين اننا نساعد الكسول وربنا هو المبتغى فى اللى بنعمله يعنى مش شغالين عند حد بجد وكمان مش ملزمين زى ما قلتلك اننا نساعد اللى عايز ياخد على الجاهز واغلب الاعضاء النشطييين يشهدوا بكده ولله يعنى مش وجهة نظر حضصؤتك انت وصاحبك هتكون فرض على الموقع وللمرة الالف بقولها هتكون مجد مفيش حد هيبخل عليك غير كده مفيش زعل

الصورة الرمزية eslam mohamad
    عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    1
    الصور
    4
    أخي الكريم وجهة نظر الأخ وعطية والأخ ابومعاذ صحيحة

وبعدين انا عايز اسئلك سؤال :

انتا مشترك هنا حتي تستفيد او تفيد غيرك ام تستفيد فقط

اخي الكريم ارجو منك فهم كلام الأخوة عطية وابومعاذ

وانا بزيد كلام عليهم ان من افاد غيرة فلة الثواب ولة منا كل التقدير والإحترام

الصورة الرمزية yassora81
    مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    السلام علبكم ورحمة الله ..
    الى الأخوة الأعزاء جميعا ..
    مما لا ينكره أحد .. أنه يجب على الكل أن يتعاون في خدمة هذا الموقع .. ليظل منارة بين مواقع الجرافيكس ...
    ولكن ...
    1) أقول للأخوة المعترضين على سيرفر الموقع.. قبل أن تناقش العيوب .. اشكر الله على المزايا التي -بكل صراحة ما كنت لتجدها لولا فضل الله ثم جهد الأخوة المشرفين الذين لا يدخرون جهدا في خدمة الموقع ..
    2) أنا وان كنت أعذركم .. لانشغالكم بالدراسة .. ولكن هذا لا يمنع أن تشاركوا ولو باليسير ..حتى لو بكلمة طيبة أو موضوع جديد تكتب عنوانه .. أو حتى أن تشكر أصحاب المجهود الذين ينفعوننا بفضل الله كثيرا ..
    3) على الناحية الأخرى أقول للأخوة المشرفين .. وخصوصا .. أساتذتي .. م-عطية و أبو معاذ اللذان أسأل الله أن يديم عليهما توفيقه وعطائه ..
    أقول لكم .. حنانيكم على ضيوف الموقع .. فهم مازالوا جددا في أسرتنا هذه ..حتى يندمجوا ان شاء الله .. ويصبحوا من نشطاء الموقع ..
    وانما اذكر الجميع بآيتين ..

(( ولا تستوي الحسنة ولا السيئة .. ادفع بالتي هي أحسن ))

(( قول معروف ومغفرة خير من صدقة يتبعها أذى .. والله غني حليم))

أعوذ بالله من أن اخاطبكم بما تغفل عنه نفسي .. فاني من المقصرين في هذا الموقع .. ولكنه جهد المقل ..
    أسأل الله أن يرزق الجمبع صدق المحبة فيه ..
    ( ولينصرن الله من ينصره إن الله لقوي عزيز )
    :tongue:أخيرا الحل النهائي للرابيد زفت :tongue:

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    اخي الكريم
    نعم ان الجميع يعاني من موقع الربيدشير ولكن للاسف الشديد هو الموقع المتاح امام الجميع
    اما بالنسبة لسيرفر فهو شغال ومتاح لجميع الاعضاء ولكن لا نستطيع رفع كل الملفات على السيرفر
    حتى لايزدحم السيرفر ويصبح ضعيف وغير قادر على تلبيه احتياجات الاعضاء
    ولقد تناقشنا انا ولاستاذ عطية فى هذا الموضوع لحل المشكله لكن الاستاذ عطية اظهر لي
    خدمة السيرفر وما يقوم به فلقد عرض على البشمهندس عطية معلومات عن خدمة السيرفر
    جعلتني فى حاله ذهول من عطاء السيرفر الخاص بالموقع
    وقد بين لي بالارقام كم هو مستخدم من الاعضاء ولقد وصل الدونلود فى خلال النصف الاول من هذا
    الشهر الى 1200 جيجا بايت مما جعلني اجن من قوه هذا الرقم عندما سمته وبعد هذا كله
    نجد بعض الاعضاء لا يعجبهم اذائنا ويتهمنا بطريقة غير مباشرة بالكسل
    فارجو ان تكونوا اعضاء متفهمين لهذا الوضع
    وارجوا التوفيق للجميع

عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    1
    الصور
    4
    أخواني الكرام ( yassora81 - مصمم يتعلم )

اولاً احب ان انبهكم لشي مهم

يعلم الله سبحانة وتعالي مدي انشغالي وظروفي السيئة بعملي ويعلم الله اني لااستطيع ان اتحدث مع اهلي بالتليفون حتي اطمنهم عليا

ومع ذلك اشارك بالمنتدي العظيم حتي نجعله من اجمل واحلي المنتديات المهتمة بالجرافيك

اخواني الكريم علي فكرة انا بقول الكلام دة من اجل ان تتضح الصورة والرؤية امامكم ونحن نرحب بكل متميز ومفيد للجميع

وبالنسبة لكلام اخي مصمم عن موضوع انة ممكن يحمل اسطوانة ويرفعها لنا علي انها من عملة ( يقول رسولنا الكريم "" من غشنا فليس منا ""

إخواني الكرام ياريت تتضح الصورة امامكم ونعمل علي ان نكون اخوة متحابيين في الله ولانريد منكم الجزاء لان الجزاء في الآخرة

واعدكم بأننا سوف نعمل علي راحة الأخوة الكرام أعضاء المنتدي

وهذا الكلام أرجو ان يعذرني علية أخي واستاذ ي الأستاذ / عطية

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    1
    الصور
    4
    أستاذنا الجليل أبوكريم

بارك الله فيك لتوضيح الصورة امام الجميع وفعلا انا رأيت حجم وكمية الدونلود بعيني

والموضوع متاح للجميع وانا قمت بعمل دون لوود لأسطوانات بأحجام خيالية

بارك الله فيك وبارك الله في كل اخ يقوم علي منفعة غيرة من الأخوة

وبارك الله في اخي الكريم عطية علي هذه اللفتة الطيبة منه

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    السلام عليكم اخواني الكرام
    انا بس عايز اقول حاجه للاخوة المشرفين وبالاخص للخي عطيه والله اني احبه في الله وهذه الكلمه هي
    جازاكم الله خيرا علي كل ما قدمتموه لنا في هذا المجال فوالله لولا فضل الله ثم انتم ما كنت وصلت لما انا عليه في مجال المكس (انا مش محترف )ولاكني كنت لا اعلم شي قبل دخولي علي هذا المنتدي فوالله هو لا يبخل علي برد علي اي سؤال لي وبالنسبه للربد شير فانا لا اعلم كثير عن النت والسرفر والرفع فلا اخوض في هذا المجل

الصورة الرمزية yassora81
    مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    الأخ العزيز .. اسلام بارك الله فيك على كلامك الطيب .. المتجرد ..
    وأسأل الله أن يضاعف لك الجزاء الحسن في الآخرة .
    وأن يرزقنا حسن الاخلاص له ..

عضو مميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    1
    الصور
    4
    شكرا اخي ولكن لدي تحفظ علي كلمة المتجرد

ولكن الحمد للة انكم فهمتم وجهة نظر المنتدي فنحن يا اخي لانبخل علي اي عضو بالمنتدي سواء كان مفيد للأعضاء ام غير مفيد المهم لدينا هو الإستفادة القصوي

والشكر متواصل للأخوة المشرفين والأعضاء الكرام

اخوك

eslam mohamad

مشرف البرمجة والإنترنت

الصورة الرمزية dr_max81
    مصمم مجتهد

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    اخواني الاعزاء لو هناك مساحه على سيرفر سريع فهناك طريقه جميله جدا تسمح لنا بنقل الملفات من الربد شير الى السيرفر الذي نرغب به وبسرعه هائله لاتعتمد على سرعه خط النت طبعا ورغما عن انف الربد شير وبعدها يتم التنزيل من السيرفر الذي حولنا الملفات عليه وبالسرعه التي نرغب بها وقد جربتها منذ ايام وهي رائعه جدا لكن المشكله في الحصول على سيرفر يستوعب كافه الاعضاء

الصورة الرمزية م/هبه قنديل
    مشرف قسم الماكس

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    أخى الكريم اللى ( مصمم يتعلم ) كما هو أسمك بيدور على كل الحلول اللى تيسر له ما يريد تعلمه .........
    انا معاك ان الرابيدشير موقع اشتكى منه الكثير لكن انت تعرف ان فى ناس من اللى هما مصممين يتعلموا بيتعاونوا مع بعض على كده بمعنى عندك مثلا اسطوانه x عاوز تحملها الإسطوانه 20 رابط ؟؟؟ اتفق انت ومجموعه من اللى اشتكوا برضه من الرابيدشير وكل واحد يرفع رابط ثم يرجع يحمل الجزء على اى موقع اخر لباقى إخوانه ...........
    وبدل ما تشتكى ان ما لديك ما تقدمه يبقى على الأقل قدمت عون لإخوانك
    على فكره انا كمان اول ما أستركت فى المنتدى ما كان عندى أى معلومه ممكن اقدمها او حتى اسطوانات ذات الأهميه اللى ممكن اقدمها لكن اللى عاوز يقدم شئ ربنا بيعينه وفى الاول والاخر هو عائد عليك بالنفع .........

أسأل الله لى ولكم ان يهدينا الى احسن حال وان يتقبل أعمالنا خالصه لوجهه الكريم
    :: اللهم لك الحمد حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك ::
    (( خيركم من تعلم العلم وعلمه ))

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    يا جماعه ... أقسم بالله العظيم أن أنا و صاحبي عايشين في إسماعيلية معرفش فيها غير أنا و صاحبي إللي بنشتغل على ثري دي ماكس .....لدرجة إن فرع الجامعة الامريكية في إسماعيلية أعرف واحد شغال فيه لما عرف إني أنا بشتغل على الماكس عرض عليا إني أشتغل في الفرع بس قولتله إن أنا مش بالكفائه إللي تأهلني اشتغل ....
    أرجو من اخواني أن يلاحظوا ما قلت .... فرع الجامعة الامريكية مش لاقي حد يدرس البرنامج ...
    شوفتوا لدرجة إيه ....
    ثانيا ... كل ما نملكه أنا و صاحبي متأكد أنه لا يوجد أحد يعمل على ثري دي ماكس لا يملكه ... فكل ما نملكه دروس متواضعه و كام أسطوانة بسيطه ....
    و بصراحه ربنا إخواني إللي بيقولا إللي عاوز يتعلم هيكافح ؟؟؟ إحنا كنا متابعين على المنابر كل يوم و بنساهم لغاية ما أصبنا بالامبالاه من بقية الاعضاء و عدم إهتمامهم ....
    يعني أنا و صاحبي مش حصلنا الكلام ده من شويه ... إحنا جربنا و لقينا مفيش نتيجه ....
    و للمرة التانية بأنوه غن إسماعيلية مفيهاش حد بيشتغل في التصميم الثلاثي الأبعاد خاااالص
    و ربنا يشهد أنا هنا بشجع صحابي من إسماعيلية إنهم يدخلوا يتعلموا ثري دي ماكس معايا و أنا هتكفل بتعليمهم لغاية ما أوصلهم لمستوايا و أديهم الإسطوانات إللي معايا و الدروس .....
    علشان عارف الفايده إللي هتعود عليهم و علينا لو لقينا حد يشتغل ...
    هل كده أنا مش بعمل حاجه مفيده ؟؟؟؟؟؟

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة