Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
صفحة 14 من 30 الأولىالأولى ... 41112131415161724 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 196 إلى 210 من 436

بدي كلمة حق في احمد شاكر

هذا الموضوع : بدي كلمة حق في احمد شاكر داخل المنتدى العامالتابع الي قسم ملتقى الأعضاء : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م/أحمد عبد الرحمن تم حذف المشاركات الخارجة لفظا أو مضمونا ولكن لى طلب ( انا سألت ...

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

رد: بدي كلمة حق في احمد شاكر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م/أحمد عبد الرحمن مشاهدة المشاركة
    تم حذف المشاركات الخارجة لفظا أو مضمونا ولكن لى طلب ( انا سألت سؤال ومنتظر الاجابة عليه مشكورا استاذ أحمد ؟
    مانتظرش اجابه لانه كلمنى عالخاص وقال انه هيرد فقط فى صناع المبدعين وهيكون رده على طريق الجرافيك الذى اساء الى سمعته رغم ان من البدايه واضح موقف الادراه هنا

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

صدقنى مارح يقدر يرد لانه موقفه ضعيف جدا ولا يستطيع المواجهه

الصورة الرمزية shinzo
    مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

شوفت يا احمد يا شاكر انك مش تمام ازاى وبتوقع الناس فى بعضها وياترى انا شتمت مين من الناس كمان على فكرة انت كدا غلط عليك اوالفيديو اللى انت بطلبنى انى امسحو يا اما هتفضحنى هتفضحنى بى ايه معكش اى دليل والصورة اللى نشرتها مش بتاعتى والكل عارف ومهما تعمل الناس الافاضل دى عارفه انا مين وانت مين وكمان عايز توقعنى مع الاستاذ عطيه ومنفعش عارف ليه لانه هو راجل محترم واكبر من كدا ومش بيستفز من اى حاجه وهو شخصيا عارف حضرتك انا برد بس عشان اعرفك قدر نفسك يا جماعه انا شتمت حد قبل كدا ؟؟؟؟؟

الصورة الرمزية م/أحمد عبد الرحمن
    مصمم متميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

ليه فى صناع المبدعين وليه مش هنا ؟ ولا الكتابة هنا خطها وحش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م/أحمد عبد الرحمن مشاهدة المشاركة
    ليه فى صناع المبدعين وليه مش هنا ؟ ولا الكتابة هنا خطها وحش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ههههههههههههههههه او يمكن الدنيا حر شويه هنا وهناك طراوه

الصورة الرمزية ateya3d
    Founder & Site Admin

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    22
    الصور
    18

طيب يا اخواني اعزكم الله فلنتركه يكتب في اي مكان يشاء وفي اي وقت يشاء والله شاهد ومطلع علي كل انسان ويعلم ما يسر وما يخفي

اكرر فقط اني اتمني من الله العلي القدير ان يسخرنا دائما في الحق ونصرتة

وايضا اكرر ليس لنا اي مصلحة شخصية او مصلحة عامة تعود علي طريق الجرافيك من هذا الموضوع

سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك
    مقر طريق الجرافيك بالقاهرة
    7 شارع جامعة القاهرة - الدور الثالث - بميدان الجيزة
    Tel: (202)35696328 Cell: (2012)70770170 - (2011)16030067 - (2012)25134331

الصورة الرمزية م/أحمد عبد الرحمن
    مصمم متميز

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

طيب هى كلمة مالهاش تانى اللى اعرفه انى لو عارف حاجة عن شخص هاقولهاله فى وشه مش هاقولها من وراه ولو انا متأكد انه الحاجة دى صح هاروح للشخص ده لحد بيته واقولهاله فى عقر داره أقله أحذر الناس اللى معاه وأكسب فيهم ثواب بدل ما أروح أقولها فى بيتى بينى وبين نفسى علشان ماحدش يعرف الا صدفة . استاذ أحمد يعلم ربنا إنى لا شفتك و لا اتعاملت معاك وكانت اى مراسلات كانت اما تهنئة او أشياء من هذا القبيل وليس لى أيه مصلحة فى اى حرف بقوله ولكن أن تخطىء فى حق شخص من ورا ظهره وتشنع بسمعته ولو حتى بالتليمح فأيا يكن من انت فهو ليس من حقكك وانا إن كنت ترانى منفعلا فهو لسببين أولهم علاقتى الخاصة جدا و الشخصية بالمهندس عطية يمكن أكتر من أى حد هنا . السبب التانى إنى أنا نفسى حصل معايا موضوع الضرب فى الظهر ده وجربت أد ايه هو مؤلم ومش حابب انه حد يجربه . ياريت لو فى حاجة تتقال وهنا . وليه تراسل عضو على الخاص تقوله انى هاقوله فى صناع المبدعين طب ما انا اللى سألتك يبقى الأولى لو هاتراسل حد تراسلنى . يا استاذ أحمد يا أخى الفاضل بالله عليك بالله عليك بالله عليك لو فى حاجة قولها هنا إنت من ساعة ما كتبت الكلمة دى وأنا كتبت أربع ردود ومسحتهم من غير ما أنشرهم ورد واحد منهم كان كفيل بغلق الموضوع نهائيا فأرجوك بعد إذنك تكلم إن كان فى كلام أصلا .

الصورة الرمزية مسلمة
    الإشراف العام

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.احمد شاكر مشاهدة المشاركة
    الي قام بتحويل المبلغ هم التالي اسمائهم فقط

1- عبد الله ............ حصل على الروابط + الرقم السري لفهرس الدروس ..... ولم يصل له الطرد للاسطوانات ورجع الطرد ..... وانا قلت له مستعد ان اعيد ارسال الطرد ....... مع انه هدد بنشر الروابط للدروس .....

2
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla3d مشاهدة المشاركة
    يااخى اى دروس تتكلم عنها الدروس اللى انت بعتلى الباسوورد موجوده فى كل المنتديات وانا اتفقت معاك على دوره العماره والفيراى
    واتفقت معاك على اسطوانات وطرد ولم يصلنى اى شئ والحمد لله انك اعترفت انك خدت الفلوس ولم يصلنى اى شئ
    وانا اقولها لك امام الجميع واذا كنت تريد ارجاع الحق لصاحبه ارسل لى فلوسي ولا اريد منك طرد وعفا الله عما سلف
    عبد الله هل تنظنني ساذجا ؟؟؟؟ ام انك تستغبي عقول الناس ؟؟؟

انت كنت مفعل كطالب بالمركز التعليمي لديك فهرس الدروس بالموقع عدى المحاضرات التي هددتني بنشرها وتم حظرك من المنتدى فقط البارحه

باي حق تطلب المبلغ ؟؟؟؟؟
    خلاصه الكلام انت مش هتبعت فلوس وانا مش عاوز الطرد لان بصراحه دروسك لا تساوى 3 دولار لان بصراحه اسلوبك اسلوب واحد مبتدا وانا لما بعتلك الفلوس كنت لسه مبتدا ومكنتش اعرف حد غيرك علشان كده بعتلك .متقولش انك هبعت الطرد الكلام ده قلته كتير جدا وانا مليت من كلامك الممل انا اللى يرضينى الحين وبطلبه من الاستاذ عطيه ان الموضوع ده يفضل متثبت علشان الكل يعرف حقيقتك المزيفه واسلوبك العقيم فى الشرح
    لا حول ولا قوة الا بالله قلنا اخوانى الكرام من فضلكم لا نريد تجاوز فى اسلوب الحديث ، ليكن الحوار مهذب وعقلانى
    الحين استاذ احمد هل استاذ عبدالله عندما ارسل مبلغ الاشتراط طلب الدروس على هيئة روابط للتحميل ام اشترط ان تكون سى دى ويتم ارساله له على عنوانه ؟؟
    اذا كان طلب الدروس فقط وبدون اشتراط السى دى فهنا يكن الحق لاستاذ احمد بعدم ارسال المبلغ
    اما اذا كان استاذ عبدالله اشترط ان يحصل على طرد به سى دى ولم يتم ارساله له فهنا له الحق فى ان يسترد مبلغه لعدم حصوله على ما يريد

عندما نعيش لذواتنا فحسب تبدو لنا الحياة قصيرة ضئيلة
    تبدأ من حيث بدأنا نعي وتنتهي بانتهاء عمرنا المحدود
    أما عندما نعيش لفكرة فإن الحياة تبدو طويلة عميقة
    تبدأ من حيث بدأت الإنسانية وتمتد بعد مفارقتنا لوجه هذه الأرض

الصورة الرمزية shinzo
    مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلمة مشاهدة المشاركة
    لا حول ولا قوة الا بالله قلنا اخوانى الكرام من فضلكم لا نريد تجاوز فى اسلوب الحديث ، ليكن الحوار مهذب وعقلانى
    الحين استاذ احمد هل استاذ عبدالله عندما ارسل مبلغ الاشتراط طلب الدروس على هيئة روابط للتحميل ام اشترط ان تكون سى دى ويتم ارساله له على عنوانه ؟؟
    اذا كان طلب الدروس فقط وبدون اشتراط السى دى فهنا يكن الحق لاستاذ احمد بعدم ارسال المبلغ
    اما اذا كان استاذ عبدالله اشترط ان يحصل على طرد به سى دى ولم يتم ارساله له فهنا له الحق فى ان يسترد مبلغه لعدم حصوله على ما يريد
    احلى كلام سمعته .يااختى انا طلبت من البدايه سيديهات وطرد والدليل على كلامه ان الطرد لم يصل .فى البدايه كلمته وقال لى فى هل تريدها اون لاين او روابط .فانا كان كلامى واضح من البدايه ايدها سيدهات وقال لى فى خلال يومين سيكون الطرد عندك الحين
    صار 8 شهور ما وصلنى اى شئ ويقول الدروس موجوده على روابط وفى الاساس الروابط اللى بيتكلم عليها موجوده فى كل المنتديات
    فاين حقى اذا

الصورة الرمزية مسلمة
    الإشراف العام

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

3- ياسر ..... ارسل واستلم الطرد ............ يريد دروة العماره + الكاركتر + السكتش اب + الاوتوكاد + الانيميشن ب 150 دولار اي بسعر دورة واحده .......... وللعلم انه منذ زمن بعيد قدم اعتذار رسمي بعدما تاكد من وصول الطرد بصناع المبدعين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaser3d مشاهدة المشاركة
    اخوي الله اكبر ليش كل هاي الدورات انا قلت لك ابي بس دورة الكاركتر مودلينج و الكاركتر انيميشن وانت ارسلت لي دورة العمارة وانا ما ابي دورة العماري بتاتاً لاني ما احب هاي المجال اصلاً و السكتش اب ما ابي اتعلمه في الاساس و الوتوكاد منزل دورس الاستاذ محمود قحطان و دورة العمارة منزل دور ةالاستاذ ام اياد و الاخت مسلمة
    فقط اريد دورة الكاركتر و هاي اللي انت ما ارسلتها بعد الغلط منك و استاذ تقدر تقول لي بعد جم شهر وصلتني الاسطوانات ؟
    و تقدر تقول لي جم مرة كلمتك عن الاسطوانات و انت ما ترد ! ؟ ومو انت اللي قلت لي اكتب موضوع في صناع المبدعين اعتذار !
    استاذ ياسر انا ما فهمت هل وصلتك الدروس التى طلبتها ام لا ؟ اذا كانت وصلتك كما يقول استاذ احمد فما هى المشكلة ؟

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلمة مشاهدة المشاركة
    انا عن نفسي موافق على هذا الحل فهل انت مستعد لحل المشكله والمواجهه . وبارك الله فيكى اختى مسلمة

الصورة الرمزية مسلمة
    الإشراف العام

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

انتهى الامر لا احد يعرف بالماكس سوى انتم

شكرا ادارة طريق الجرافيك ....... الى هنا توقفت عن ردودي

واقولها ستظهر حقيقة كل مفتري وللعلم فقط

صاحب الموضوع الرئيسي

واخيرا تواصل معي ...... منذ قليل وقدم اعتذاره مره اخرى وانا عن نفسي اسامحه دنيا واخره

وطبختكم بانت خلص

واي اساءه لنا هنا سيتم بالمثل عليها بصناع المبدعين

الى هنا يكفي
    اى طبخة استاذ احمد ؟ وما الفائدة التى ستعود علينا من الاساءة اليك ؟ والله اننا محايدين لاقصى درجة

الصورة الرمزية shinzo
    مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

هاف انيس دى يا استاذ شاكر انا راح اشوف مستقبلى احلى الحمدلله وصلت صوتى للعالم كله من خلال قناة البى بى سى انى ضد النظام وكل الناس عارفه شكلى والحمدلله كمان مرة انى وصلت لاكتر من 5000 واحد عرف الحقيقه سواء بالشقين مذنب ام مجنى عليك كدا انا عملت اللى عليه وشكرا

الصورة الرمزية مسلمة
    الإشراف العام

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

احلى كلام سمعته .يااختى انا طلبت من البدايه سيديهات وطرد والدليل على كلامه ان الطرد لم يصل .فى البدايه كلمته وقال لى فى هل تريدها اون لاين او روابط .فانا كان كلامى واضح من البدايه ايدها سيدهات وقال لى فى خلال يومين سيكون الطرد عندك الحين
    صار 8 شهور ما وصلنى اى شئ ويقول الدروس موجوده على روابط وفى الاساس الروابط اللى بيتكلم عليها موجوده فى كل المنتديات
    فاين حقى اذا
    بانتظار استاذ احمد شاكر ليقول كلمته وان شاء الله تنتهى المشكلة على خير

صفحة 14 من 30 الأولىالأولى ... 41112131415161724 ... الأخيرةالأخيرة