اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عامررر مشاهدة المشاركة
اخي الحبيب المركبي انا قبل ذلك عملتك شى ولم ترد عليا انها صحيح ام لا واعتقد انك بتعمل الاشياء دي بتتحدى بها اي احد وعلي فكره كل الي انت بتعمله ده حاجه سهله خالص تلميذ لسه اولى تصميم يعملها الشكل الي انت قمت بوضه ممكن حتى يترسم اليسترايتور من جديد واقل من دقيقتان انا مش عارف حتى قبل ذلك وضعتلك حاجه ولم يتم الرد على او الرد على المجموعه هل الذى قمت بتصويره لك فيديو صحيح ام
لا وبالنسبه للشكل الجديد كنت سوف اقوم بعمل فيديو تعليمي لك لكن لم اجد منك ردا علي الفيديوا الاول فهذا لا يجوز
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عامررر مشاهدة المشاركة
ياجماعه الاخ المركبي هو الي بقوم بعمل هذه الاشياء وياتي لاختبار المجموعه هذا ما توقعته وهو ايضا لم يقوم بالرد بعد الاخوه الاعزاء ما قاموا جزاهم الله خير بعمل الاشياء المطلوبه فهذا ليس اسلوب قبل ذلك قمت بعمل فيديوا له علي شى واكنت اعتقد انه لم يعرفه بس بعد ذلك تاكد انه يقوم بعمل هذه الاشياء ويعرضها معرفه ان احد يقوم بتصميمها ام لا وعلي فكره بعد ذلك هو لم يرد لم يقوم بالرد مثل ما فعل معي ربنا يهديه
بجد انا زعلت جدا من الكلام دة يا استاذ عامر لان والله انا لا اتحدى اى شخص وفعلا اى مشكلة تقابلنى بعمل موضوع لها هنا والناس اللى هنا ربنا يبارك لهم بيستجيبوا لها وانا فعلا ممنون لهم بكدة

يا استاذ عامر الموضوع اللى انت بتتكلم علية اللى انت رفعت فية الفيديوهين وكان اسمه (( مشكلة فى نص الشغل )) انا فاكر وعارف كل اجابة فية وعارف انك اللى عملت الفيدوهات وبرضة رديت عليا ع الفيس ع صفحة (( خبرات مصمم )) لو فاكر

والله العظيم انا نزلت الفيدوهات يومها حتى انا كنت قولت لك وكمان قولت لك انى هفتحهم بعد يوم او اتنين يكون خلصت امتحانات لو فاكر الكلام دة
ودة للتأكيد ع كلامى
[IMG][/IMG]

مش برضة اسم الاكونت بتاعك ع الفيس (( عبد العظيم عامر))
ودة لتأكيد كلامى انى بعت رسالة لك تانى عشان ترفعهم لان الفديوهات مشتغلتش اصلا وكنت طلبت منك انك ترفعهم ع الفيس
برضة دة للتأكيد
[IMG][/IMG]

والله والله انا قمة الحزن بعد كلام حضرتك دة .. وع العموم انا اسف يا استاذ عامر