Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger

اقتراح لورشة عمل رمضان 2011

هذا الموضوع : اقتراح لورشة عمل رمضان 2011 داخل المنتدى العامالتابع الي قسم ملتقى الأعضاء : السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة كل عام وانتم في صحة وسلام ..... رمضان كريم كما دعودنا دائما من روادنا فى ...

الصورة الرمزية SH.M.E
    مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

Post اقتراح لورشة عمل رمضان 2011

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

كل عام وانتم في صحة وسلام ..... رمضان كريم

كما دعودنا دائما من روادنا فى طريق الجرافيك كل عام فى الشهر رمضان الفضيل بورشة عمل رائعة ....

ولكن اتمنى ان يكون رمضان 2011 مختلفا ... حيث اقتراح عمل ورشة عمل على النحو التالى :

1-ورشة عمل رسومات تنفيذية ( من اول الاسكتش الفري هاند الى التسليم والطباعة "بي دى اف" -او- "صور" )

2-ورشة عمل اظهار معمارى فوتوشوب ( العمل على مشروع جاهز من اول تصديرة الى الفوتوشوب الى عمل البرشور له )

3- ورشة عمل ماكس معماري ( العمل على مشروع جاهز من اول تصديرة من الكاد الى الماكس الى الريندر والتفنيش فى الفوتوشوب )

وكل هذا ليس صعبا على مشرفينا وروادنا فى طريق الجرافيك .. مع ان البعض سيقول ان تلك الورش موجودة من قبل

ولكن

منفصلة... وغير ذلك ان اعادة اطلاقها ولكن بمشاريع جديدة مما يزيد التفاعل والمشاركة بين الاعضاء مما ينتج عنة فهم

وتعلم ومهارة لن تكتسب عند القراءة فقط ............ أعتذر على الاطالة ...

رمضان كريم

وان شاء الله ساكون من المشاركين بالورشة ...... فأنا تلميذ ولست مدرسا

__________________________________________________ ________________________________________

أشخاص اكن لهم كل أحترام وتقدير ... فقد تعلمت منهم الكثير .... وادعو الله ان يجعل كل ما تعلمتة منهم فى ميزان حسناتهم

ام اياد -- محمود قحطان -- مصطفى مكرم -- مسلمة -- ام حذيفة -- امة الله

سبحـآن الله ۆپحمَدِه , , سبحـآن الله آڷعظېمَـ
    آللـهمَ صلي على محمد عدِدِ مَآ ذڪَره آڷذآڪَرۈڼ ... ۈصلي عليه عدِدِ مَآ غفل عڼ ذڪَره آلغـآفلۈڼ

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

رد: اقتراح لورشة عمل رمضان 2011

بصراحة حبيبى فى الله كلام صح وانا مش عارف كل ما تكلم واحد يقلك فى ورش فى المنتدى ارجو من لدية علم الا يبخل علينا وبجد الا شايف نفسو عارف يعمل دورة فى هذا المجال ومكسل يبقى اقلو ربنا يسمحك لانى فى ناس محتاجة لهذة الورش التى ذكرة الاخ كاتب الموضوع وبعدين فى الناس الا بتقدم درس كل رمضان بنتعلم ولا نعلم لية والله يا جماعة انا الا هيقدرنى علية ربنا هعمل وفى مفاجاة انا محضرة ليكم وهى ورشة لتصميم فيلا قريبا جد يومين كدة وهنزل الدروس صوت وصرة على شان الا مش عاوز يعلم بقى احنا نعلمو كلامى مش خناق ولا حاجة بس انا اعرف ناس ظروف تعبانة اوى ونفسة تتعلم وانا تحت امركم

ورمضان كريم

الصورة الرمزية waleed_ali
    مشرف القسم العام والإسلامي

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    587
    الصور
    21

يا اساتذه انتم المفروض تتفاعلو مع الجميع والتفاعل ده ميجيش عن طريق التحميل وبس لا عن طريق الشغل والعمل ويا ريت تدخلو الورشه الرمضانيه وتستفيدو منها هى مش سر ولا حاجه دى مجموعه دروس لاخوانا وبينزلوها علشان الكل يستفيد منها والله الموفق

مصمم مشارك

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0

يا اخى من قلك احنا مش بنخش بالعكس احنا بنخش وبنشوف بس بصراحة فى اعضاء بتاخد دورات وحاجات ومش بترضة تفيد اخونا الا مش قدرين انا مش عارف احنا لية اننين بس فى اية من فرج عن مسلم فرج الله يوم القيامة واسف لو فى خطا فى الحديث بس الحديث صح فيما من كلمة احنا بنحب لية نفسنا انا عارف فى ناس محترمة وكويسة وبتعمل ورشات كتير بس لازم نخاف على بعض ونحب بعض والا عندو معلومة يعطية لااخر اقسملكم بالله انا حاليا بعمل مجهود يعلم ربنا علية انا حاليا بعمل ورشة انا واخى وحبيبى الاستاذ محمد هشام فى الاخراج المعمارى وقريبب جدا انا شاب زى زيكم ظروفى منيلة بالنيلة وانا احسن من غيرى بس انا بعمل الا عليا وعلى قلتة بعمل حاجة تنفعنى يوم من الايام مش اخد كورسات وحاجات كتير ومفيدشى غير نفسى على العموم ربنا معانا وشكر لااستاذ عطية على ما قدم من ورشة والاستاذة ام اياد والناس دى قدمت حاجات كتير وناس تانى بس انا مش فاكر ياريت يا اخونا الا يشاهد الموضوع يخلى عندو شوية ايمان لو كانت عندو معلومة يعطية لاخوة المسلم وانا مش بقصد اهانات اى حد يا جماعة انا من زعلى لانى اننا مسلمين مش بنحب بعض فى ناس كويسة بس الاغلبية ربنا يهديهم وارجو الا احد يزعل من وجزاكم كل خير وقريبا سوف اضع لكم الورشة

الصورة الرمزية arif2008
    مشرف قسم المبتدئين في الماكس

الحالة
    غير متصل
    Thanks
    0
    الصور
    9

نرجو من جميع الاخوة التفاعل مع الموضوع ...

( حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله إنا إلى الله راغبون ) دعاء الفرج بعد التشهد الأخير