Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 30

اصابني اليأس مع الماكس

هذا الموضوع : اصابني اليأس مع الماكس داخل Autodesk 3D Studio Maxالتابع الي قسم البعد الثالث | 3D Programs : السلام عليكم لحد الان ماقدرت اكمل مشروع في الماكس اريد حل وطريقة تشجيع لاعمل بإيش ابد اولا؟...

  1. #1
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    المشاركات
    232
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    13

    Unhappy اصابني اليأس مع الماكس

    السلام عليكم
    لحد الان ماقدرت اكمل مشروع في الماكس
    اريد حل وطريقة تشجيع لاعمل
    بإيش ابد اولا؟


  2. #2

    الصورة الرمزية waleed_ali
    مشرف القسم العام والإسلامي

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الدولة
    A, A
    المشاركات
    20,140
    Thanks
    587
    Thanked 288 Times in 256 Posts
    الصور
    21
    معدل تقييم المستوى
    433

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    لا يأس مع الحياه اخى الكريم اصبر وواصل وان شاء الله توصل للى انت عاوزه

  3. #3


    الصورة الرمزية 4MAX
    الإشراف العام

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    فى القلب
    العمر
    29
    المشاركات
    19,932
    Thanks
    983
    Thanked 241 Times in 199 Posts
    الصور
    6
    معدل تقييم المستوى
    462

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    ازيك اختى الكريمه ممكن توضحى اكتر علشان نقدر نساعدك
    ان لله عبادا اختصهم لقضاء حوائج الناس
    حببهم للخير وحبب الخير لهم
    اولئك هم الامنون من عذاب الله يوم القيامه
    =====

    بروا آبائكم يبروكم أبنائكم




    ĎΞs!GŖ

    مركز طريق الجرافيك التعليمي

  4. #4

    الصورة الرمزية رفيق
    مشرف الفوتوشوب والطلبات والأستفسارات

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    الدولة
    الجزا ئـــ سكيكدة ــــر
    العمر
    33
    المشاركات
    4,126
    Thanks
    8
    Thanked 16 Times in 11 Posts
    الصور
    23
    معدل تقييم المستوى
    115

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    ما هو مشروعك اختي الكريمة؟

  5. #5
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    المشاركات
    232
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    حاولت اشتغل ورشة المنظور الداخلي لمجلس لكن للاسف لم استطع اكماله
    اقصد اني مااكمل اي مشروع ابتدي به

  6. #6
    الصورة الرمزية el_rasam
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    المشاركات
    1,401
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    38

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    انا بعانى من نفس مشكلتك اختى الفاضلة لدرجة انى صرفت نظر عن الموضوع وكرهت حاجة اسمها ماكس مع انى اشتريت اسطونات تعلمية كتير وشحت بسبب الماكس

  7. #7

    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الدولة
    وطنى الدى يحترمنى
    المشاركات
    5,642
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    139

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    السلام عليكم
    حصلت معايا كتيرهههههههه بس تفتكرو انكم لما تسيبو الماكس حتبقو حليتو المشكلة طبعا لا والاصل ان كل مشكلة وليها حل والافضل انكم تحاولو تعرضو المشاكل واكيد البحت والصبر هما اساس النجاح
    http://www.islamway.com/?iw_s=Quran
    ادعوا لي ربى ان يغفر لى وللوالدي ولكل المسلمين
    جزاكم الله كل خير
    ربى لو بلغت دنوبى عنان السماء ما يئست من رحمتك
    أكتب ما يقوله النّاس ضدك في | أوراقّ *

    . . . . . . . . . . . . . . . وضعها تحت قدميك !

    فـ كلما زادت الأوراق (ارتفعت أنت الى الأعلى )


  8. #8
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    المشاركات
    232
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    اهلا اخي
    انا فكرت ان كل شخص اكيد مر بهذه المرحلة واكيد وجد طريقة تشجعه فحبيت استفيذ من الاخرين تجاربهم

  9. #9

    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الدولة
    وطنى الدى يحترمنى
    المشاركات
    5,642
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    139

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    انا لا انكر انى لغاية الان بتتطرح عليا مشاكل بحاول الاقى لها حل وعادى يعنى شوية صبر وكله بيبقى تمام وكنصيحة الماكس فيه امكانيات جبارة فلازم نستفيد منها ويمكن من اكبر عيوبنا اننا عاوزين مشاريع تحفة من غير صبر

  10. #10
    الصورة الرمزية el_rasam
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    المشاركات
    1,401
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    معدل تقييم المستوى
    38

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    الحل انك تعملى زى مأنا عملت سيبك من الماكس والمثل بيقول " لو جالك الطوفان حط الماكس تحت رجليك " مالو الفوتوشوب كفر ؟ زى الفل

  11. #11

    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الدولة
    وطنى الدى يحترمنى
    المشاركات
    5,642
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    139

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    ومن خلال تجربتى حتلاقى اكبر الحلول فى ملف الهيلب بتاع البرنامج

  12. #12
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    المشاركات
    232
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    لا لا مااريد افكر اني اسيب الماكس
    ><
    شكر ا ريم ^ ^

  13. #13

    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الدولة
    وطنى الدى يحترمنى
    المشاركات
    5,642
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    139

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة :Dالطيبة مشاهدة المشاركة
    لا لا مااريد افكر اني اسيب الماكس
    ><
    شكر ا ريم ^ ^
    بالتوفيق اختى واتمنى ان نستطيع دائما مساعدتك تحياتى فى انتظار ابداعاتك بالماكس

  14. #14

    الصورة الرمزية M.AbdELNasseR
    احباب طريق الجرافيك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    25
    المشاركات
    4,129
    Thanks
    14
    Thanked 27 Times in 19 Posts
    الصور
    4
    معدل تقييم المستوى
    113

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    أبدئى بالحاجات البسيطة اللى تقدرى تعمليها
    هتعطيكى ثقة فى نفسك و تشجعك
    و طبقى الدروس البسيطة و تدرجى فى الشغل
    ممكن أعمل كرسى بسيط بتفاصيل بسيطة
    بعد كدة كرسى بتفاصيل أعلى
    والاهم من ده التطبيق ميكونش تطبيق أعمى
    لازم تعرفى هو عمل دى ليه لفهم الأدوات وكيفية توظيفها

  15. #15
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    المشاركات
    232
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: اصابني اليأس مع الماكس

    انا حاولت وهذا بعض تطبيقاتي


    بس مااشعر بالرضا بالنتيجه


 

 
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. درسي التاني في تقنيات الماكس (إكتب في الماكس بالعربي أو بالياباني أو ....)
    بواسطة MOSTAFA3D في المنتدى الدورات والدروس التعليمية | 3dsMax Tutorials & Tips
    مشاركات: 35
    آخر مشاركة: 18 / 04 / 2011, 53 : 01 AM
  2. الماكس قرر أن يغيظني ما الحل يا مدرسي الماكس ؟
    بواسطة أبوبندر في المنتدى Autodesk 3D Studio Max
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 30 / 08 / 2010, 18 : 02 PM
  3. سلسلة دروس الاخراج /المرحلة النهائية في الماكس ومابعد الماكس
    بواسطة ammarkhatib في المنتدى ورش عمل ومسابقات
    مشاركات: 212
    آخر مشاركة: 27 / 04 / 2009, 10 : 08 PM
  4. مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 10 / 12 / 2008, 56 : 03 PM
  5. مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 09 / 05 / 2007, 58 : 12 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 01 : 11 AM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO