Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
النتائج 1 إلى 3 من 3

مود بوكس والتقنيات الحديثة للشخصيات

هذا الموضوع : مود بوكس والتقنيات الحديثة للشخصيات داخل الأرشيف و المواضيع القديمةالتابع الي قسم المنتديات الادارية : Doing this just to get confortable using Mudbox. Ben - Full Throttle Redesign - Work in Progress This is another ...

  1. #1

    الصورة الرمزية ابومعاذ
    عضو مميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الدولة
    وطنى هنا او قل هنالك حيث يبعثها المنادى الله اكبر
    المشاركات
    1,116
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 7 Posts
    معدل تقييم المستوى
    39

    مود بوكس والتقنيات الحديثة للشخصيات

    Doing this just to get confortable using Mudbox.
    Ben - Full Throttle Redesign - Work in Progress
    This is another work in progress, it's a low poly character based on Ben, from Full Throttle. I'm duing this for a contest over 3d4all, I'm not really running on this contest since I'm a moderator there, but I'm having fun with them
    The final model must be under 10,000 tris using two 1024 pixel maps for each slot (diffuse, normal, specular, etc)
    High poly model is getting done using Mudbox and low poly is being made using Silo's surface snapping features.
    Batman - Work in Progress
    Doing this just for fun and for practicing ZBrush.
    THING
    Another super-hero work in progress done with ZBrush.
    Still need to add details to the rocks on his chest and sholders, some other details all around and to make a proper shader (all colors were done as paintover in Photoshop)
    Daigoro Sensei
    A low poly character done for a CGChat contest. (www.cgchat.com).






    2nd place.
    WIP - Work in Progress - Please, understand these are NOT finished yet!
    John Lennon
    A high poly model for study purpose.
    - work in progress -
    Robotoon - A Cartoon High Poly Model Created for Rig and Animation Studies.
    FPS - Police Special Force
    A FPS Character I currently doing.
    4950 tris.
    - work in progress -
    - work in progress -

    WIP - Wolverine
    Low Poly with High Poly version for Normal Mapping - I'm doing this one just for fun.
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    WIP - The PigMan
    Another one for a CGChat challange. this one I couldn't finish in time, so I'm working on it now, in my spare time.
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    - work in progress -
    Ignis Games - These are some assets I have created during my time at Ignis Games.
    Models for a Cartoon Game
    concepts by George Brayner
    Models for a Cassino Game
    Oops - Inspired by Old Mr. Magoo Cartoons.
    A High Poly illustration made for a 3D4ALL contest.
    Included at the 3DTotal Cartoon Gallery.

    Alien Head - High Poly Study of Facial Modelling and Animation.
    Takezo - A First Person Shooter Character.
    Takezo was my first lowpoly model. It was also my first 3DMax model (I used to work with another package). There are tons of things I would do different now. But I like it.
    Created for a 3DTotal contest.
    • 2440 faces (tris)
    • 1 * 1024x1024 diffuse map
    Honorable Mention.


    ولمن خاف مقام ربه جنتان
    MY WEB

    Interior

  2. #2
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الدولة
    المنابر
    العمر
    29
    المشاركات
    246
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    18
    هنسيب الماكس خلاااااااااااااااااااااااااص















    لا طبعا
    باذن الله معاه وراه وراه

  3. #3
    الصورة الرمزية bra24
    مصمم متميز

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    france, maroc
    المشاركات
    4,355
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 5 Posts
    معدل تقييم المستوى
    99

    رد: مود بوكس والتقنيات الحديثة للشخصيات

    بارك الله فيك اخي الكريم

    سبحان الله و الحمد لله ولا اله الا الله و الله اكبر

 

 

المواضيع المتشابهه

  1. افكار الديكور الحديثة
    بواسطة خالد الجناينى في المنتدى Autodesk 3D Studio Max
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 13 / 10 / 2013, 42 : 03 PM
  2. دروس Rig للشخصيات
    بواسطة waleed_ali في المنتدى Other 3D Programs
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 12 / 07 / 2012, 49 : 09 AM
  3. هويتنا والعمارة الحديثة - Deconstruction
    بواسطة أ.مصطفي عزازي في المنتدى الدورات والدروس التعليمية | 3dsMax Tutorials & Tips
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 30 / 12 / 2011, 16 : 07 PM
  4. revit architecture 2010 مستقبل العمارة الحديثة والدائمة
    بواسطة karimhitman في المنتدى Autodesk AutoCad
    مشاركات: 21
    آخر مشاركة: 01 / 10 / 2010, 47 : 07 PM
  5. حركات جاهزه للشخصيات
    بواسطة manno في المنتدى Autodesk 3D Studio Max
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 29 / 06 / 2009, 32 : 10 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 00 : 03 PM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO