لو سمحتم يا جماعه انا عاوز اجمع فريق بسرعه عشان مشروع كبير بامر الله هايقيم في السعوديه باذنك يارب ومحتاج ناس متخصصين في rigging&animation&render&Compositing ومتخصصين في برمجه الالعاب والتصوير الفوتغرافي والتصوير السينمائي
عشان ان شاء الله اول ماهجمع الفريق هانسافر بعد رمضان باذن الله لازم يكون بيشتغل على المايا و ثري دي ماكس بجانب طبعا البرامج المساعده +برنامج final cut ,,المشروع كبير جدا والفريق المفروض يكون من الاجانب لاهميه المشروع وحجمه لكن كان اقتراحي على صاحب المشروع انهم يكونوا من اخواتنا العرب حتي تعم الفائده لان هاندخل الانيميشن في كل التخصصات تقريبا لو حد عنده القدره والاستعداد للسفر وهايكون ليه كل الصلاحيات هناك بامر الله الشركه هاتكون لسه في بدايتها طبعا لكن هانشتغل على احدث اجهز ابل بامر الله ومرتب هايبتدي من 5000 جنيه كبدايه فقط لان الشركه لسه جديده وسيتم التفاوض ان شاء الله على زياده المرتب بعد شهرين او ثلاثه بالكتير بجانب النسبه من الارباح على كل مشروع +بدل مواصلات واكل وسكن وتامين طبي كله متسجل في العقد وربنا يسهل ,,,البنك الي هايمول المشروع ان شاء الله متفقين معاه على ان بعد ان نحقق اهدافنا في السعوديه بامر الله هنسافر على دبي ونكمل مشوارنا وبعدين الكويت بامر الله والله الموضوع حقيقي ومشروع كبير جدا وحاجه كبيره في السعوديه هايتصرف عليها كتير جدا جدا عشان كده لازم تكون ناس على مستوي وذات مواهب وطموح وقدره على التحمل في البدايه هايكون الضغط جامد شويه لاننا كمان هانشتغل في كل حاجه تخص الميديا ياريت تراسلوني للتفاصيل للي عنده استعداد طبعا والله الموفق والمستعان
الي عنده استعداد ويناسبه العرض يراسلني على الفيس وربنا يسهل
Bassam Mohamed | Facebook
ملحوظه بعد اذنكم: الموضوع قسما بالله حقيقي واحنا حاليا بنكتب دراسه الجدوي يعني مالوش لازمه يكون في كلام جارح وتكديب للموضوع لاني مش عاوز من حد حاجه انا هاشوف الشغل وهاقيم ومن خلاله هانتواصل وان شاء الله لو كان في نصيب هايجيله التاشيره والعقد بامر الله