السلام عليكم انا كنت عايز اطرح حاجه مش فاهمها لحد الان فيه عندي فكره لمبرمجين الايفون والاندرويد ومصممين المودلينج المحترفين او الهوايين الي عايزين يعملو شي مختلف انا عايز اعمل زي جروب صغير جداً من شباب مصريين او عرب مهتمين بتصميم العاب الايفون والاندرويد ومصممين المودلينج للألعاب بصيغه كويسه تجذب المشاهد للتفاعل ليه لأني صراحه من فتره بدخل علي مواقع اني اللاقي حد عامل لعبه عربيه علي متجر الأب ستور او الاندرويد مش لاقي نهائي الا حاجات مع احترامي ليهم مصممه وفيه شي ناقص انا طلبت مجموعه صغيره ليه لان أيد لوحدها متسقفش المجموعة بتعرف تبدع فيه حد مبرمج ممتاز ايفون وأندر ويد للألعاب وانا بقول للألعاب اكتر من الابلكيشن ومصمم او مصممه مودلينج علي سبيل المثال انا عايز لو فكرنا نطبق لعبه زي سب واي نعرف نعملها علي الأقل مش بامتياز المهم الي حيكونو معايا يكونو جاديين الرجاء وصبوريين انا عندي أفكار مختلفه لألعاب ممكن نطبقها سوي وارفعها علي حسابي المالي علي الابستور ونكون تيم واحد مصمم ومطور مبرمج وديزاينر ومفكر اليوجانيست لو حد حابب اهلا وسهلا بالنقاش وأهلا وسهلا بالي حابيين ينضمو ولو ليهم اعمال ياريت أتطلع عليها وأحببت اعرف رأيكم الفكره غلط او ايه رأيكم أسف للتطويل ولو حد عنده معلومه تهد الي ببنيه ياريت قل خيرا او اصمت