Follow us on Facebook Follow us on Twitter Linked In Flickr Watch us on YouTube My Space Blogger
التسجيل
صفحة 22 من 26 الأولىالأولى ... 1219202122232425 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 316 إلى 330 من 382

إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

هذا الموضوع : إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة داخل الفوتوشوب | Adobe PhotoShopالتابع الي قسم 2D Programs-Video Edit : لا يسعني القول سوى ما شاء الله استنى حقول كمان يعطيك العافية والله شاهد مجهود اكبر من جبار يعني كفيت ...

  1. #316
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    damascus
    المشاركات
    17
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    لا يسعني القول سوى ما شاء الله
    استنى حقول كمان يعطيك العافية والله شاهد مجهود اكبر من جبار
    يعني كفيت ووفيت الف شكر الك على الموضوع المتكامل واتمنى ان تكثر المواضيع التعليمية وتكون متل هذا الموضوع المتكامل
    والكمال وحده لله
    يعطيك العافية مرة اخرى
    شكراً جزيلاً لك اخي الكريم
    وفي انتظار المزيد منك


  2. #317
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    المشاركات
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    انا احب العمل التصميم الدعائى واميل الى استخدام الصور المميزه فى التصميم واكتفى باستخدام فونت واحد ولا أزيد الكتابة ...أجد أنتقادا كثيرا .......ممكن توجيهاتك ؟

  3. #318



    الصورة الرمزية أ/مصطفى مكرم
    الإشراف العام

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jan 2008
    الدولة
    مصر ام الدنيا
    العمر
    35
    المشاركات
    7,500
    Thanks
    0
    Thanked 18 Times in 9 Posts
    الصور
    20
    معدل تقييم المستوى
    198

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lifeinreal مشاهدة المشاركة
    انا احب العمل التصميم الدعائى واميل الى استخدام الصور المميزه فى التصميم واكتفى باستخدام فونت واحد ولا أزيد الكتابة ...أجد أنتقادا كثيرا .......ممكن توجيهاتك ؟
    التصميم الدعائى من اصعب انواع التصميمات لانك بتعتمد على بعض الصور فى ترويج منتج او سلعة معينة
    فالقدر على انتقاء الصور المستخدمة لابد ان تكون عاليه جدا وبسيطه فى نفس الوقت
    وبالنسبه للفونت لابد ان تكون دائما عندك الجديد حتى لا تسير تصميماتك فى طريق واحد وتصبح معروفه عنك
    وبالتالى أعمالك جميعها ستكون على نفس النمط وهذا غير مستحب
    حاول التجديد دائما وتعامل مع جميع الالوان والاشكال
    وبالتوفيق
    سأنقطع فتره عن الانترنت الايام القادمه
    اتمنالكم التوفيق باذن الله
    لمشاهده دروس الفوتوشوب هنا
    http://vimeo.com/12822850
    لمشاهدة دروس السينما هنا
    ...http://vimeo.com/14299485
    بالتوفيق للجميع

    .................................................. .........
    اللهم اكفنى بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك
    اللهم انى اعوذ بك من الهم والحزن والعجز والكسل
    والبخل والجبن وضلع الدين وغلبة الرجال

    ....................
    اللهم أعنا على ذكرك وشكرك وحسن عبادتك
    ..............................
    ما أعظم أن تكون غائباً حاضر أفضل من ان تكون حاضراً غائب

    .................................................. ........


  4. #319
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    المشاركات
    8
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    بارك الالله فيك وتشكر علي هذا المجهود الرائع

  5. #320
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    المشاركات
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    بارك اللة فيك استاز احمد واستاز مصطفى مكرم وانفع الة بكم الاسلام والمسلمين واعطاكم زادكم من فضلة وعلمة

  6. #321
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2009
    المشاركات
    22
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    بارك الله فيك أخي على المجهود الجبار اللي عامله تقبل عميق تقديري تمنيت أن أجد روابط تورنت الصور بتشتغل لكن الحمد لله يبدو أني رجعت متأخر

  7. #322
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    yemen
    المشاركات
    5
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    مشكور اخوي بس الروابط غير شغالة

  8. #323
    الصورة الرمزية مصممة
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2010
    الدولة
    المدينة النبوية
    المشاركات
    76
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    11

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    رائع بارك الله فيكم

  9. #324
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    المشاركات
    8
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    الله يجزاكم كل خير ....موضوع قمه في الروعه

  10. #325
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Sep 2010
    المشاركات
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    موضوع فى قمة الروعه جزاكم الله عنا خيرا

  11. #326
    الصورة الرمزية hamzahdarwishah202
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    سوريا مقيم في السعودية
    المشاركات
    85
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    12

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    جزاكم الله خيرا وبارك فيكم

  12. #327
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    المغرب
    المشاركات
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    السلام عليكم
    اخي الكريم عندي مشكل وهو اني اريد طبع كتبك الا انك واضع لها باص وورد
    وشكرا

  13. #328
    الصورة الرمزية ام احمد
    مصمم مشارك

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    35
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    السلام عليكم
    انا سجلت فى المنتدى لسببين ثانيهم انه محترم جدا واول مره الاقى منتدى يسمح لى بالتحميل من غير ما اكون عضوه فيه
    واولهم عشان اشكرك يا احمد _عفوا _مش متعوده اسبق "احمد" باى القاب لأنه اسم ابنى بصراحه من اول كلمتين قرأتهم حسيت انك مصرى ورجعت اتأكد !!!مفيش كلام محدش ف الدنيا عنده الروح الخفيفة دى غير الناس اللى بتطحن عشان تشترى رغيف عيش امال الدنيا تحلا فى عيونهم ويقدروا يعيشوا ازاى؟؟ بيحلوها بخفه دمهم
    ولا المصطلحات يا ابنى حكايه ههههه طبعا انا فخوره بيك عشان من بنى جلدتى وفيك تواضع جميل وتدين ملحوظ ربنا يثبتك ويقبل منك
    يارب اشوف ابنى احمد زيك
    ماشاء الله على صغر سنك تجاربك قيمه وعطاءك وافر
    ممكن تعتبرنى زى مامتك وانت متغرب وغلبان كده انا عندى 29سنه انت كده نسفت المثل اللى بيقول اكبر منك بيوم يعرف عنك ب سنه ههههه
    اختى كمان متغربه زى حالاتك بس السعودييين بيحبونا جدا
    ربنا يصلح حالك على الوجه اللى يرضيه عنك
    بجد الشكر مش كفايه ربنا يعوضك وقتك اللى بتنفقه فى تعليم غيرك وعلى فكره العلم له زكاه زى الفلوس وهو انك تعلم غيرك
    مره تانيه مشكور يا ابو حميد

  14. #329
    الصورة الرمزية BIRD
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Oct 2010
    المشاركات
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    السلام عليكم
    جعله الله في ميزان حسناتك

  15. #330
    مصمم جديد

    الحالة
    غير متصل
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    Bruxelles
    المشاركات
    6
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: إحترف معنا التصميم الدعائي والاعلاني ببساطة شديدة

    اولا شكرا اخي

    ثانيا الرازبط كلها ما تعمل تقريبا وخاصة الرابيد شير


 

 
صفحة 22 من 26 الأولىالأولى ... 1219202122232425 ... الأخيرةالأخيرة

LinkBacks (?)

  1. Hits: 66
    24 / 04 / 2009, 39 : 05 PM

المواضيع المتشابهه

  1. تصميم ظرف مراسلات :: من دروس مدخلك لعالم التصميم التجارى والاعلاني ::
    بواسطة أ/مصطفى مكرم في المنتدى الفوتوشوب | Adobe PhotoShop
    مشاركات: 52
    آخر مشاركة: 30 / 10 / 2012, 50 : 11 AM
  2. :::سلسلة دروس مدخلك لعالم التصميم التجارى والاعلاني :::
    بواسطة ateya3d في المنتدى الفوتوشوب | Adobe PhotoShop
    مشاركات: 65
    آخر مشاركة: 03 / 10 / 2012, 37 : 07 AM
  3. تصميم غلاف سي دي :::: من دروش مدخلك لعالم التصميم التجارى والاعلاني :::
    بواسطة أ/مصطفى مكرم في المنتدى الفوتوشوب | Adobe PhotoShop
    مشاركات: 36
    آخر مشاركة: 26 / 12 / 2010, 52 : 02 PM
  4. تصميم ورق رسمي ::: دروس مدخلك لعالم التصميم التجارى والاعلاني :::
    بواسطة أ/مصطفى مكرم في المنتدى الفوتوشوب | Adobe PhotoShop
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 27 / 11 / 2009, 30 : 09 PM
  5. إحترف فن التصميم ( الجرافكس ) مهم جداا..
    بواسطة البروفوسور في المنتدى الفوتوشوب | Adobe PhotoShop
    مشاركات: 24
    آخر مشاركة: 28 / 09 / 2009, 56 : 06 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
الساعة الآن 08 : 08 PM
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO